Deze week besteld bij glittersopjemuur.nl helaas een grote teleurstelling.
We kregen de verf in een zak die stuk was gegaan tijdens verzending. Het simpele dunne kartonnen doosje waar de zak met verf in zat was drijfnat van de glitters en de zak waar de verf in zat was stuk.
Na een mail naar glittersopjemuur.nl kreeg ik te horen dat ze er niks aan kunnen doen en dat het de schuld was van tpg.
Als ze mij vooraf hadden verteld dat ze de verf in een plastic ZAK zouden versturen had ik bv gekozen voor een verzekerde zending. Dit is nergens terug te vinden op hun site en ook wordt het er niet bijgezegd.
Nu mag ik met een paar euro korting een nieuwe ZAK verf bestellen.
Waardeloos..
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] glittersopjemuur.nl Waardeloos!!
Re: glittersopjemuur.nl Waardeloos!!
De verzender is ten alle tijde verantwoordelijk dat het pakket in goede staat bij u wordt bezorgd. De verzender is in deze dus glittersopjemuur.nl, en deze dienen dan ook een nieuw pakket af te sturen, zonder bijkomende kosten.
Dat er in de leveringsvoorwaarden staat dat ze niet aansprakelijk zijn doet niet ter zake.
Dat er in de leveringsvoorwaarden staat dat ze niet aansprakelijk zijn doet niet ter zake.
Dit heb ik ook naar ze gemaild. Ik krijg alleen maar de horen dat de fout niet bij hun ligt. Ik mag voor 12 euro nieuwe bestellen, erg frustrerend en zeer slechte service.
Dan zou ik dat niet doen en ze aan de schandpaal nagelen. Een ezel stoot zich...Eva1980 schreef:Dit heb ik ook naar ze gemaild. Ik krijg alleen maar de horen dat de fout niet bij hun ligt. Ik mag voor 12 euro nieuwe bestellen, erg frustrerend en zeer slechte service.
Het is toch te gek dat een bedrijf zaken onvoldoende verpakt en de kosten op u afschuift. NOOIT meer één cent bij ze in de kassa stoppen!
Neem dit verlies als betaald leergeld.