LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goed werk van Wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
KeukenHeksje

Goed werk van Wehkamp

Ongelezen bericht door KeukenHeksje »

Gisteren een bestelling via internet gedaan bij Wehkamp, ik betaal via ideal en tot mijn schrik zie ik mijn oude adres in mijn betaalbevestiging. Ik kon de artikelen helaas niet meer annuleren en de klantenservice was ook al gesloten.

Een mail gestuurd, en vanochtend vanaf 09.00 selectvracht gebeld om de levering tegen te houden. Via dit forum het e-mail adres van [email protected] gevonden en ook daar nogmaals het hele verhaal naar toe gemaild. Ik had nog niet gemaild of mijn adresgegevens waren veranderd in mijnwehkamp.nl

Ondertussen was het 10.00 en was de klantenservice bereikbaar, ook daar het verhaal gedaan en de goederen zijn opnieuw besteld zodat ik ze morgen binnen heb.

Rond 14.00 werd ik wederom gebeld door Wehkamp en is het verhaal doorgenomen, gevraagd of nu alles naar wens is en heb ik een mondelinge toezegging gekegen dat zij de retourzending verder op zouden pakken en dat ik niets meer hoef te doen, telefoonummer gekregen dat mocht er onverhoops iets zijn, ik kan bellen.....

En dan heb ik niet eens de radar-big-shopper :lol:

Guardian72
Contacteer:

Re: Goed werk van Wehkamp

Ongelezen bericht door Guardian72 »

KeukenHeksje schreef: Rond 14.00 werd ik wederom gebeld door Wehkamp en is het verhaal doorgenomen, gevraagd of nu alles naar wens is en heb ik een mondelinge toezegging gekegen dat zij de retourzending verder op zouden pakken en dat ik niets meer hoef te doen, telefoonummer gekregen dat mocht er onverhoops iets zijn, ik kan bellen.....

En dan heb ik niet eens de radar-big-shopper :lol:
Mondeling? Vraag om dit op schrift - want als het fout gaat - heb jij niets waarmee je het kan bewijzen :(

sephora30

Re: Goed werk van Wehkamp

Ongelezen bericht door sephora30 »

Net wat Guardian zegt, je kan het beter nog na regelen per mail zodat je het op schrift hebt. Als het mis gaat heb je nu geen enkel bewijs.

Gesloten