LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede service 123inkt

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sjohie

Goede service 123inkt

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik bestel hier al ~8 jaar inkt, maar nu voor het eerst, ging er iets mis met een bestelling. Ik bestelde op zaterdag, dus de afhandeling was op maandag, met dan normaliter de levering op dinsdag. Echter, de status van het pakket bleef op "vooraanmelding ontvangen" staan op de PostNL site, ook de 2e dag (woensdag) nadat het eigenlijk bezorg had moeten worden. 1 mailtje met de vraag of 123inkt hier iets over kon zeggen, resulteerde in een antwoord (binnen 1½ uur) met daarin de mededeling dat ze het uit gingen zoeken, maar om mij niet onnodig te hinderen, hadden ze alvast een nieuw pakket gestuurd, welke de volgende dag (vandaag dus) bezorgd werd.

Daar kunnen, de diverse topics hier lezend, veel webwinkels een voorbeeld aan nemen. :D

weetnietveel

Re: Goede service 123inkt

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Dat is inderdaad een goede service! Hier wil ik dan ook wel mijn inkt bestellen.

sjohie

Re: Goede service 123inkt

Ongelezen bericht door sjohie »

Ter verduidelijking, dit ging trouwens wel om A-merk (originele) inkt, niet hun huismerk, wat in verschillende merken/typen printers toch wat gemengde ervaringen geeft.

Dáárover zegt mijn positieve ervaring dus niks. :wink:

Gesloten