ik deed ook mee aan goudkoortsveiling en heb op verschillende artikellen geboden waaronder sigareten heb je ze gewonnen krijg je ze niet om dat dat teveel rompslomp met zich mee gaf krijg je wel je geld terug maar de biedingen die je daar op heb gedaan niet heb je bied bundels gewonnen dan krijg je ze wel
maar door de zomer vakantie hebben ze een pauze ingelast en zouden ze in september weer beginnen maar dat werd een maand later 12 oktober zouden ze weer beginnen maar het schuift elke keer een dag op als je nu op de site kijk is het bieden straks gratis waar zijn mijn bied bundels dan gebleven waar ik voor betaald heb gaan de veiling nog wel door zoja hoe kan ik dan mijn bied bundels terug krijgen of kan ik daar gewoon naar fluiten. het zijn gewoon maffia pratijken
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goudkoortsveiling
Re: goudkoortsveiling
Hoi,
Ga ff naar www.opgelichtopinternet.nl
Dan moet je kijken onder internetbedrijven, hier is een hele topic over goudkoortsveiling, lees maar door, zit nuttige info in.
Mvg
Ga ff naar www.opgelichtopinternet.nl
Dan moet je kijken onder internetbedrijven, hier is een hele topic over goudkoortsveiling, lees maar door, zit nuttige info in.
Mvg