LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon Credits geschrapt zonder melding

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
moraalridder1979

Groupon Credits geschrapt zonder melding

Ongelezen bericht door moraalridder1979 »

Vorig jaar had ik een home trainer gekocht , maar was daar niet tevreden over en heb deze dus teruggestuurd. Ik heb hiervoor credits terug ontvangen en deze zijn 12 maanden geldig. Afgelopen maandag wilde ik een tv meubel bestellen en tot mijn grote verbazing waren al mijn credits weg t.w.v. € 112 euro. Ik dus contact opnemen met groupon. Daar kreeg ik te horen dat mijn credits 7 dagen geleden zijn verlopen.!!Ik ben deze dus vergeten te gebruiken. Ergste vindt ik dat deze lui mij geen bericht hebben gestuurd of herinnering dat de credits binnenkort zouden verlopen. Werkelijk schandalig!! ze spammen je dagelijks met emails omtrent aanbiedingen maar effe een mail sturen let op uw credits vervallen binnenkort is blijkbaar teveel gevraagd!Groupon hanteert een geen slapende honden wakker maken policy!!!Ik ga dit ook uit handen geven want ik accepteer niet dat een bedrijf mijn geld zomaar effe door de drain kan spoelen!!Zelfs de chat agent geeft zelf aan dat zei het ook raar vindt dat ze klanten niet informeren dat hun credits binnenkort vervallen.

MAG Groupon mijn credits/geld zomaar schrappen zonder daar eerst een waarschuwing of herinnering voor te sturen?

mh73

Re: Groupon Credits geschrapt zonder melding

Ongelezen bericht door mh73 »

Wanneer die 12 maanden na uitgifte om zijn wel ja.

absent

Ongelezen bericht door absent »

Eigenlijk moet hier een filter komen . Zodra Groupon wordt getypt zou het bericht automatisch moeten verdwijnen...

moraalridder1979

Ongelezen bericht door moraalridder1979 »

absent schreef:Eigenlijk moet hier een filter komen . Zodra Groupon wordt getypt zou het bericht automatisch moeten verdwijnen...
Hoezo dat absent?

Loeter

Ongelezen bericht door Loeter »

Komt erop neer dat Groupon niet verantwoordelijk is voor uw administratie

Boesta

Ongelezen bericht door Boesta »

U had het gewoon zelf in de gaten moeten houden. Dat is niet de taak van Groupon.

Btw, Groupon spamt u niet zoals u zegt! U heeft Groupon zelf toestemming gegeven om u e-mails te sturen met aanbiedingen. Spam is als er iets ongevraagd wordt toegezonden.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Groupon heeft u wel gemeld dat de credits zullen vervallen na 12 maanden. Dit staat gewoon op hun site. Of had u liever gehad dat persoonlijk iemand langs was gekomen om u aan het handje mee te nemen?

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Loeter schreef:Komt erop neer dat Groupon niet verantwoordelijk is voor uw administratie
Schande. Je kan toch niet van consumenten verwachten dat ze hun administratie bijhouden? Die zijn veel te druk bezig om al hun rechten op te zoeken.... ;-)

Gesloten