Uren zitten stoeien met de baby foto's van mijn dochter...tot zover geen problemen. Toen ik mijn bestelling wilde bevestigen vulde ik zoals gevraagd mijn voucher code in. Melding: deze code is niet geldig. Toen de controle code ingevoerd....zelfde melding. Mail gestuurd naar Binqy.com: week later nog geen reactie. 14 keer gebeld naar Groupon 'Op dit moment is het erg druk, wij verzoeken u op een later tijdstip terug te bellen. De verbinding wordt nu verbroken"
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groupon en Binqy
-
sandraakje
Groupon en Binqy
Heb Groupon voucher besteld, betaald en ontvangen voor het online maken van een Large Fotoboek bij Binqy.com
Uren zitten stoeien met de baby foto's van mijn dochter...tot zover geen problemen. Toen ik mijn bestelling wilde bevestigen vulde ik zoals gevraagd mijn voucher code in. Melding: deze code is niet geldig. Toen de controle code ingevoerd....zelfde melding. Mail gestuurd naar Binqy.com: week later nog geen reactie. 14 keer gebeld naar Groupon 'Op dit moment is het erg druk, wij verzoeken u op een later tijdstip terug te bellen. De verbinding wordt nu verbroken"
Gisteren dacht ik beet te hebben, maar na een half uur wachten was ik het zat.
Re: Groupon en Binqy
Gaat het om deze deal? http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... com/769803
Daar staat dat de code pas vanaf 8 september te gebruiken is, je zult dus nog 2 dagen moeten wachten.
Ik zie trouwens de prijzen die ze bij groupen noemen als waarde nergens terug in het prijsoverzicht (http://www.binqy.com/site/fotoboeken.php)...?!
Daar staat dat de code pas vanaf 8 september te gebruiken is, je zult dus nog 2 dagen moeten wachten.
Ik zie trouwens de prijzen die ze bij groupen noemen als waarde nergens terug in het prijsoverzicht (http://www.binqy.com/site/fotoboeken.php)...?!
-
sandraakje
Groupon heeft dezelfde actie afgelopen weken paar keer herhaald, mijn actvatie datum was 29 augustus. Geloof dat ik de groupon op 25 augustus heb besteld. Word hier zo moe van...
ze hebben ook een livechat, die al geprobeerd overdag?
Anders ergens je ervaring achterlaten (bijvoorbeeld http://www.fotogidsje.nl/overzicht/Binqy ) - doet soms ook wonderen omdat ze niet zo huiverig zijn op negatieve reclame...hoewel dit topic ook al negatieve reclame genoeg zou moeten zijn.
Groupon had het de afgelopen weken volgens mij te druk met de roboduster, het tablet , lounge sets en andere gevallen
Blijven mailen en proberen te bellen zou ik zeggen en success!
Anders ergens je ervaring achterlaten (bijvoorbeeld http://www.fotogidsje.nl/overzicht/Binqy ) - doet soms ook wonderen omdat ze niet zo huiverig zijn op negatieve reclame...hoewel dit topic ook al negatieve reclame genoeg zou moeten zijn.
Groupon had het de afgelopen weken volgens mij te druk met de roboduster, het tablet , lounge sets en andere gevallen
Blijven mailen en proberen te bellen zou ik zeggen en success!
-
sandraakje
EUREKA!!! Dit probleem hadden Groupon en Binqy zelf zo simpel kunnen oplossen: de vouchercode is alleen geldig voor een Large fotoboek-liggend (en dus niet staand...wat de eerste optie is die je kunt kiezen) Het zou handig zijn als ze dat er duidelijk in de voucher hadden vermeld. Nu staat er slechts:
"Kies uit: een Medium fotoboek voor ? 14 (waarde ? 28,90), een Large fotoboek voor ? 19 (waarde ? 38,90) of een XL fotoboek voor ? 29 (waarde ? 57,90)"
En er zit dus geen verschil in prijs tussen staand of liggend.
"Kies uit: een Medium fotoboek voor ? 14 (waarde ? 28,90), een Large fotoboek voor ? 19 (waarde ? 38,90) of een XL fotoboek voor ? 29 (waarde ? 57,90)"
En er zit dus geen verschil in prijs tussen staand of liggend.
Dus nu mag je je boek overnieuw maken omdat je een staand boek hebt gemaakt neem ik aan?
Naja, mooi dat het min of meer is opgelost
-
sandraakje
just*me schreef:Dus nu mag je je boek overnieuw maken omdat je een staand boek hebt gemaakt neem ik aan?
Kon inderdaad weer opnieuw beginnen! Mocht Groupon danwel Binqy nog op zoek zijn naar een communicatie adviseur....mail me!
-
Groupon.nl
Beste Sandraakje,
Wat vervelend om te horen dat je helemaal overnieuw moest beginnen met het fotoalbum! Dat is vast aardig wat werk geweest.
Deze info zou inderdaad op de voucher moeten staan, maar is ook vermeld op de dealpagina:
Highlights:
Fotoboek liggend, hoogglans hardcover, 24 pagina’s incl. foto-omslag
We hebben het doorgegeven aan de redactie en we gaan er op letten. Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Marloes
Customer Support
Groupon
Wat vervelend om te horen dat je helemaal overnieuw moest beginnen met het fotoalbum! Dat is vast aardig wat werk geweest.
Deze info zou inderdaad op de voucher moeten staan, maar is ook vermeld op de dealpagina:
Highlights:
Fotoboek liggend, hoogglans hardcover, 24 pagina’s incl. foto-omslag
We hebben het doorgegeven aan de redactie en we gaan er op letten. Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Marloes
Customer Support
Groupon
binqy.com heeft het probleem bij mij opgelost
Net als voorgangers in dit forum heb ik via Groupon 2 kortingbonnen gekocht en er begin deze maand 1 gebruikt. Op 12 oktober kreeg ik bevestiging dat het boek akkoord en betaald was en op 21 oktober dat het boek was verzonden. Tot de dag van vandaag echter niets ontvangen. Waar moeten die boeken vandaan komen, met de roeiboot uit Timboektoe?
Binqy is niet bereikbaar, er is alleen de mogelijkheid een digitale vraag te stellen waarop je vervolgens een algemeen antwoord krijgt.
Ik heb nog een bon liggen en ga natuurlijk niet beginnen aan het maken van mijn 2e boek! Wie weet hoe het bedrijf te bereiken is voor vragen en individuele antwoorden?
Binqy is niet bereikbaar, er is alleen de mogelijkheid een digitale vraag te stellen waarop je vervolgens een algemeen antwoord krijgt.
Ik heb nog een bon liggen en ga natuurlijk niet beginnen aan het maken van mijn 2e boek! Wie weet hoe het bedrijf te bereiken is voor vragen en individuele antwoorden?