LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] groupon geeft geen geld terug.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
maaike111

groupon geeft geen geld terug.

Ongelezen bericht door maaike111 »

In maart j.l. een voucher van Zalando via Groupon besteld maar deze binnen 7 dagen schriftelijk geannuleerd. Beloofd werd dat binnen 1 maand het geld (25 euro) teruggestort zou worden. Na heel veel mails gestuurd te hebben naar Groupon, welke allen onbeantwoord zijn gebleven, nog steeds mijn geld niet terug!!!
Ik vind het ongehoord dat er geen enkele reactie vanuit Groupon is gekomen en voel me zwaar beetgenomen.
Wie heeft vergelijkbare ervaringen?
Maaike.

aaten

Re: groupon geeft geen geld terug.

Ongelezen bericht door aaten »

Maaike, Hoe heb je de intiele betaling gedaan? met iDEAL of per credit card/incasso/paypal?
Het klopt dat Groupon vrij slecht is in het reageren, dat is voor mij de reden om bestelling daar altijd via paypal of credit card te betalen aangezien je dan je geld op een vrij makkelijke manier kunt terughalen.
Heb je nog communicatie in je mijn groupon staan toevallig?

Groupon.nl

Re: groupon geeft geen geld terug.

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

@Maaike111. Met welk email adres ben je bij ons geregistreerd? Zou je die in een prive bericht kunnen zenden? Ik kan het dan voor je nazien!

Ook zou ik graag willen weten naar welk adres je emailt, vaak mailen mensen in reactie op betaal bevestigingen en nieuwsbrieven, deze komen niet aan. Alleen info en [email protected] komen bij ons aan.

Gesloten