LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon heeft de regels eenzijdig veranderd!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MNG

Groupon heeft de regels eenzijdig veranderd!

Ongelezen bericht door MNG »

Voor iedereen die ooit wat gekocht heeft bij Groupon en de bon niet heeft kunnen verzilveren:

Groupon heeft eenzijdig de regels veranderd, het is nu mogelijk alsnog een terugbetaling te krijgen als je kunt aantonen dat het niet je fout was dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je bon.

Ze willen wel 15% administratiekosten inhouden en niet de wettelijke rente vergoeden. Ook krijg je geen geld maar credits terug. Volgens mij is dat niet terecht, net als dat eenzijdig de regels veranderen niet zou mogen zonder dat je de mensen daar uitgebreid op wijst.

Ik heb inmiddels 28 ticketnummers bij hun lopen en kom steeds een stukje verder (totdat je weer teruggezet wordt bij een nitwit...)

Mocht iemand van Groupon hier nu meelezen: zorg dat jullie mensen de wet en jullie eigen voorwaarden kennen en hou op met mensen af te schepen met standaardbriefjes! Los de problemen naar behoren op en zorg dat iedereen blij met jullie kan zijn!

trappist

Re: Groupon heeft de regels eenzijdig veranderd!

Ongelezen bericht door trappist »

Ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die daarin tuinen.
En dat dit "bedrijf" nog steeds bestaat....

ArneLH
Contacteer:

Re: Groupon heeft de regels eenzijdig veranderd!

Ongelezen bericht door ArneLH »

Ivm. aanbiedingen van Marktplaats waarbij je zogenaamd een tegoedbon koopt heb hier ik al gewezen op jurisprudentie die ook op de Groupon-constructie toegepast kan worden.

Gesloten