LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon prijzen onbetrouwbaar

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jaap12345

Groupon prijzen onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door jaap12345 »

Hallo,

Afgelopen week werd er op Groupon een gepersonaliseerd Sinterklaasboek aangeboden. De korting zou 50% bedragen. Hiermee zou het soft-cover boek op 14,95 euro uitkomen.
Als je echter op de site van de aanbieder keek (Personalgifts.nl) dan stond er (zonder Groupon): van 19,95 voor 16,95 (zie eerste bijlage van 6 November). Als je 50% neemt van 19,95 euro, kom je uit op 9,98 euro.

Ik had hierover een mailtje gestuurd naar Groupon dat het bedrag niet klopte. Als reactie kreeg ik: "Uit uw voorgaande e-mail kan ik niet goed opmaken over welke deal u het heeft."

Toen ik de volgende dag op de site van Personalgifts.nl keek zag ik dat ze wel degelijk wisten waar ik het over had. Op 7 November hadden ze namelijk de 'van' prijs aangepast. Nu stond er: van 29,95 euro voor 16,95 euro. Nu klopte de aanbieding van Groupon ineens: 50% van 29,95 euro is 14,95 euro.

Dit lijkt mij misleiding van de klanten door Groupon en Personalgifts.nl.

Prolix

Re: Groupon prijzen onbetrouwbaar

Ongelezen bericht door Prolix »

Niks nieuws onder de zon.

Ik kan het nog gekker vertellen. Lang geleden hadden we in de winkel een echte kekke aanbieding. Een hebbedingetje voor € 1,25. Iemand had een container weten te regelen. Dingetje kostte ons inkoop 75cent, incl. En we hadden er tigduizend. Voor 1,25 verkochten we er precies 9 in een week. Die week daarna alles weggehaald en die week DAARNA weer alles in zon ton met een kaartje erbij: van 9,95 voor 1,75... En alles was in twee weken weg.. Begrijp? Ik nie.

Gesloten