Ik heb herhaaldelijk een mail gestuurd naar Groupon met het verzoek om aan te tonen van het echtheid van een merk horloge .
Telkens laten ze weten dat het in onderzoek is en dat ik een antwoord krijg binnen 2 dagen.
Tot op heden , en dat is al twee weken later ,laten zij niets van zich horen , wat mij doet vermoeden dat de aangeboden horloges die een bepaald merk moeten zijn ,dus namaak is.
Totdat Groupon mij heeft laten weten met bewijs van echtheid van hun aangeboden product ga ik er van uit de het inderdaad namaak is en dat zij dat ook weten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groupon
Re: Groupon
Plaats de link, dan kan de rest van het forum meekijken.Fam.Balk schreef:Ik heb herhaaldelijk een mail gestuurd naar Groupon met het verzoek om aan te tonen van het echtheid van een merk horloge .
Telkens laten ze weten dat het in onderzoek is en dat ik een antwoord krijg binnen 2 dagen.
Tot op heden , en dat is al twee weken later ,laten zij niets van zich horen , wat mij doet vermoeden dat de aangeboden horloges die een bepaald merk moeten zijn ,dus namaak is.
Totdat Groupon mij heeft laten weten met bewijs van echtheid van hun aangeboden product ga ik er van uit de het inderdaad namaak is en dat zij dat ook weten.
Trouwens als het al twee weken geleden is, dan is aanbieding voorbij, of niet?
De aanbieding is inderdaad al weg.
De volgende reactie kreeg ik van Groupon op 05-07-2014.
Beste Grouponner,
Naar aanleiding van uw bericht hebben wij aangegeven op zoek te gaan naar een passende oplossing.
Wij hebben vermeld deze oplossing binnen drie dagen aan u terug te koppelen. Momenteel hebben wij uw vraag nog in behandeling en komen wij binnen twee werkdagen met een inhoudelijke reactie.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Maar tot op heden dus geen antwoord.
Beste Grouponner,
Naar aanleiding van uw bericht hebben wij aangegeven op zoek te gaan naar een passende oplossing.
Wij hebben vermeld deze oplossing binnen drie dagen aan u terug te koppelen. Momenteel hebben wij uw vraag nog in behandeling en komen wij binnen twee werkdagen met een inhoudelijke reactie.
Fam.Balk schreef:De aanbieding is inderdaad al weg.
Beste Grouponner,
Als de aanbieding weg is, dan is het niet meer relevant.
Maar tot op heden dus geen antwoord.[/quote]
Als de aanbieding weg is, dan is het niet meer relevant.[/quote]
voor ts blijkbaar wel
voor ts blijkbaar wel
Het is Groupon dus wat u precies wilt van deze beroeps belazeraars is me onduidelijk...
Har06 schreef:Maar tot op heden dus geen antwoord.
voor ts blijkbaar wel [/quote]
FF weer het bericht leesbaar gemaakt.
Fam.Balk schreef:Maar tot op heden dus geen antwoord.
eleven schreef:Als de aanbieding weg is, dan is het niet meer relevant.
Har06 schreef:voor ts blijkbaar wel
En jij weet dat natuurlijk!