LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSM Web????? had verboden moeten worden.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
len1111

GSM Web????? had verboden moeten worden.

Ongelezen bericht door len1111 »

Ik heb een 2 jarig contract afgesloten bij GSMweb. Ontving vrij snel mijn telefoon, de 3g 16gb toestel + T mobile abbo. Al na een paar weken had ik geen bereik. Advies GSM web is het toestel te sturen naar Dynafix repaircentre.
Na maanden mailen kreeg ik te horen dat er vochtschade was geconstateerd en daardoor mijn toestel onherstelbaar was beschadigd.. Wat onherstelbaar beschadigd was kreeg ik niet te horen. Ook niet hoe men dit heeft kunnen constateren. Vochtschade was mijns inziens absoluut onmogelijk. Mijn toestel werkte nl voor het opsturen naar behoren. Ik had alleen geen bereik.
Na veel moeizame mailtjes en dure telefoontjes naar Dynafix, GSM Web kreeg ik een rekening van 298 euro. Omdat ik niet van plan was dat te betalen heb ik mijn telefoon ongerepareerd retour gevraagd. Kosten 3 maanden T-Mobile abbo a 55 euro pm, reparatiekosten??? 60 euro en 2 x verzekerd verzenden.
Toen ik mijn telefoon retour had gekregen bleek mijn argwaan terecht. Er was geen sprake van vochtschade, maar er lag slechts een klein kontaktje los die je even vast moest klikken. Ik had weer bereik. Ik ben dus ongelofelijk kwaad en voel mij enorm belazerd. Ik wil alle kosten die zijn gemaakt verhalen op GSM Web. Heeft iemand een soortgelijke ervaring? Mail mij dan aub. Samen staan we sterker.

Roeltej

Re: GSM Web????? had verboden moeten worden.

Ongelezen bericht door Roeltej »

Bekend probleem met iphones(?), en steeds meer andere telefoons... er zitten een stel stickertjes in verstopt die verkleuren op het moment dat ze met vocht in aanraking komen...

Zijn ze verkleurt, kijken ze nieteens verder, dan is het namelijk 'vochtschade' en zijn alle kosten voor eigen rekening. Ook al zou de schade aan de telefoon er compleet los van staan. Dit staat ook overal in de voorwaarden, geen garantie als die dingen verkleurt zijn, ook al zou het nergens op slaan, waarschijnlijk verstopt GSMWeb zich hier ook achter.

Wat ik wel lees is dat bij het uitpakken bv al niet te controleren is hoe de staat van deze stickers zijn en dat ze willen verkleuren bij damp/zweet... dus telefoon in een luchtdicht zakje vervoeren.

Zoek maar eens verder, is een hoop over te vinden.

Gesloten