Ik heb begin juni 2007 het aktie pakket Nokia N95 met Vodafone abonnement aangevraagd, 3 dagen later kreeg ik de simkaart thuisgestuurd.
Gelijk die dag hing ik aan de telefoon waar of mijn Nokia N95 bleef, hierop werd geantwoord dat er een vertraging op de telefoon is!!
We zitten nu op 1 augustus 2007 en ik heb een abonnement (waar ik niks mee kan!!!) en geen telefoon.
Ik wilde graag weten of hier mensen zijn met hetzelfde probleem bij GSMeasy??? en wat jullie er eventueel aan hebben gedaan.
Bij voorbaat dank.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GSMeasy
-
kanovaarder
Re: GSMeasy
Nieuw abonnement.
Het antwoord is simpel!
Vodafoon heeft niet geleverd wat is overeengekomen zodat alleen al daardoor deze overeenkomst niet geldig is.
Bovendien kan Vodafoon U ook (nog) geen diensten leveren door het nog ontbreken van die telefoon en.......... geen diensten leveren dan ook geen betalingen aan dat Vodafoon.
Tot het moment dat deze telefoon alsnog geleverd wordt de al overgeschreven bedragen terug laten storten op uw rekening (storneren).
Vodafoon per aangetekende brief met bericht van ontvangst (track & trace) dit ook laten weten en schrijven dat uw betalingen aan Vodafoon pas ingaan op het moment dat deze door het u alsnog toesturen van die telefoon alsnog de diensten kan leveren hetgeen is overeengekomen.
En let op!!
Vodafoon kan hier geen rechten aan ontlenen door uw abonnement op te schuiven!!
Grootvader.
Het antwoord is simpel!
Vodafoon heeft niet geleverd wat is overeengekomen zodat alleen al daardoor deze overeenkomst niet geldig is.
Bovendien kan Vodafoon U ook (nog) geen diensten leveren door het nog ontbreken van die telefoon en.......... geen diensten leveren dan ook geen betalingen aan dat Vodafoon.
Tot het moment dat deze telefoon alsnog geleverd wordt de al overgeschreven bedragen terug laten storten op uw rekening (storneren).
Vodafoon per aangetekende brief met bericht van ontvangst (track & trace) dit ook laten weten en schrijven dat uw betalingen aan Vodafoon pas ingaan op het moment dat deze door het u alsnog toesturen van die telefoon alsnog de diensten kan leveren hetgeen is overeengekomen.
En let op!!
Vodafoon kan hier geen rechten aan ontlenen door uw abonnement op te schuiven!!
Grootvader.