ik heb een telefoon besteld bij gsmeasy, daar kon ik een cadeau bij uit zoeken, ik had een Philips Living Colors uitgezocht.
ik heb een abonnement erbij genomen het Vodafone Bellen 100 (12,50.-) (nieuw) en1 x bundel: 30 x SMS erbij gedaan, bij een abonnement bij vodafone kreeg je een Nintendo Wii Black Vodafone Actie.
ik heb dat 16-04-2010 besteld en naar herhaaldelijk gebeld te hebben met gsmeasy is het nu 31-05-2010 anderhalve maand verder heb ik nog niets en niemand weet er iets vanaf.
het is gewoon triest dat er z'n bedrijven zijn die hun beloftes niet nakomen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gsmeasy
Re: gsmeasy
Even googelen en je vind wat je zoekt.
Ook hier de zoekfunctie gebruiken, dan vind je dit:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 38&t=57222
Ook hier de zoekfunctie gebruiken, dan vind je dit:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 38&t=57222
-
pvanstraalen
Hallo Allen,
Ook ik heb een abonnement bij vodafone genomen maar dan via GSMvergelijker.nl. Volgens mij is dat het zelfde bedrijf als GSMeasy. ik heb een printscreen gemaakt van de aanbieding, nl een nintendo Wii bij een abonnement, alleen geldig op 5 mei.
Vodafone verwijst door naar dat bedrijf (overigens erg moeilijk iemand te spreken te krijgen bij Vodafone). GSMvergelijker is niet te bereiken. ik hen op hun site een bericht achter gelaten en naar een info mail-adres mijn vragen gesteld maar op geen enkele wijze bericht terug gehad.
Ik ben benieuwd hoe ik dit op kan lossen want volgens mij sta ik in mijn recht.
Ook ik heb een abonnement bij vodafone genomen maar dan via GSMvergelijker.nl. Volgens mij is dat het zelfde bedrijf als GSMeasy. ik heb een printscreen gemaakt van de aanbieding, nl een nintendo Wii bij een abonnement, alleen geldig op 5 mei.
Vodafone verwijst door naar dat bedrijf (overigens erg moeilijk iemand te spreken te krijgen bij Vodafone). GSMvergelijker is niet te bereiken. ik hen op hun site een bericht achter gelaten en naar een info mail-adres mijn vragen gesteld maar op geen enkele wijze bericht terug gehad.
Ik ben benieuwd hoe ik dit op kan lossen want volgens mij sta ik in mijn recht.
-
michielNED
Beide sites staan inderdaad op dezelfde naam. GSMvergelijker is zover ik kan zien echter geen verkoper van telefoons, maar een zogenaamde affiliate spammer. Een dergelijke affiliate spammer doet niets anders dan jou doorverwijzen naar de aanbieder zelf en ontvangt een bepaalde provisie voor elke doorverwezen klant die vervolgens een abonnement neemt. Je besteld dus niets bij deze site zelf, ze doen alleen de 'marketing' (vaak is dit gewoon spammen op social media sites) en verdienen met advertenties.
GSMeasy werkt, hoewel hetzelfde bedrijf, op een andere manier. Het lijkt alsof men zelf de abonnementen verkoopt, echter na wat rondkijken op de site bleek ik opeens op 'www.phonehouse.nl/gsmeasy/' te zitten. Nogal merkwaardig dat je tijdens het navigeren op een site opeens naar een ander domein gaat, het lijkt erop dat ook dit bedrijf eigenlijk een affiliate is die gewoon alle gegevens inkoopt en zelf geen meerwaarde bied.
Dergelijke sites maken dit soort situaties wat lastig, want met wie heb je nou een overeenkomst? Indien deze 'verkoper' jou gedurende het verkoopproces heeft doorverwezen naar een andere site, dan heb je kans dat de overeenkomst via een andere partij is gesloten.
GSMeasy werkt, hoewel hetzelfde bedrijf, op een andere manier. Het lijkt alsof men zelf de abonnementen verkoopt, echter na wat rondkijken op de site bleek ik opeens op 'www.phonehouse.nl/gsmeasy/' te zitten. Nogal merkwaardig dat je tijdens het navigeren op een site opeens naar een ander domein gaat, het lijkt erop dat ook dit bedrijf eigenlijk een affiliate is die gewoon alle gegevens inkoopt en zelf geen meerwaarde bied.
Dergelijke sites maken dit soort situaties wat lastig, want met wie heb je nou een overeenkomst? Indien deze 'verkoper' jou gedurende het verkoopproces heeft doorverwezen naar een andere site, dan heb je kans dat de overeenkomst via een andere partij is gesloten.