Let aub op: bestel niets bij gsmone.nl
Ik ben al gedupeerd hierdoor en heb nog een aantal mensen gevonden.
Aan de hand van kvk nummer kon ik achterhalen dat dit de persoon was achter o.a. mijngsmwinkel.nl welke dit jaar zelfs rtlnieuws heeft gehaald als oplichter! Je besteld en betaald, maar het artikel wordt niet geleverd!
Ze hebben zelfs keurmerk via keurmerk.info, daardoor lijkt de website vertrouwd.....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gsmone.nl > oplichter!
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: gsmone.nl > oplichter!
Meld het ook bij dit keurmerk - want ze zijn inderdaad aangesloten:
http://www.keurmerk.info/Leden_Partners ... s/4721?s=1
http://www.keurmerk.info/Leden_Partners ... s/4721?s=1
@Guardian72; dat heb ik gisteren gedaan en moet zeggen dat ze daar snel op reageren. Een medewerker heeft contact gehad met het bedrijf welke aangaf dat het pakketje nu wel verzonden zou zijn. Inmiddels had ook een e-mail van gsmone.nl met een track & trace code, uiteraard bleek bij het checken dat deze code niet bestond...... Maar ze zijn er mee bezig, dus wie weet wat daar uit komt.
-
Guardian72
- Contacteer:
De keurmerken zijn, in mijn ervaring, inderdaad snel met reageren.NvdM schreef:@Guardian72; dat heb ik gisteren gedaan en moet zeggen dat ze daar snel op reageren. Een medewerker heeft contact gehad met het bedrijf welke aangaf dat het pakketje nu wel verzonden zou zijn. Inmiddels had ook een e-mail van gsmone.nl met een track & trace code, uiteraard bleek bij het checken dat deze code niet bestond...... Maar ze zijn er mee bezig, dus wie weet wat daar uit komt.
Ik heb zelf wel eens misbruik gemeld - en had binnen een uur een reactie van "bedankt, we gaan het aanpakken".
Het is voor de keurmerken een kernzaak om betrouwbaarheid te waarborgen - dus in dit geval - handig dat men er bij is aangesloten.
Ik zou bij het keurmerk ook melden van het onjuiste T&T nummer - het kan namenlijk weer een 'rookgordijn' zijn - zodat je je even koest houd terwijl zij de koffers inpakken.
Hallo iedereen,
ik ben franstalig, dus spijt me voor mijn Nederlands
Gisteren heb ik ook bestelt een gsm (Nokia N8) aan GsmOne.
Prijs is zeer interessant met een spoedig levering. Ik had dit gsm tegen hetzelfde prijs op Amazon.de maar enkel levering voor begin Januari : het is voor een kadotje voor 31 December.
Ik heb onmiddelijk een email ontvangen met het nummer van bestellingen en inlichtingen over betaling. Ik woon in Belgie dus heb ik 9.95 euros extra voor verzending : normaal.
Ik heb een email gestuurd gisteren avond om te zeggen dat ik heb betaald...
Vandaag heb ik mijn e-mail terug ontvangen...
En nu weet ik dat ik zal waarschijnlijk nooit zien mijn gsm en mijn 298 euros...
Website van GSMONE is zeer vertrouwbaar met alle voorwaarden als er probleem is maar, ja, we zijn nooit voorzichtig genoeg...
ik ben franstalig, dus spijt me voor mijn Nederlands
Gisteren heb ik ook bestelt een gsm (Nokia N8) aan GsmOne.
Prijs is zeer interessant met een spoedig levering. Ik had dit gsm tegen hetzelfde prijs op Amazon.de maar enkel levering voor begin Januari : het is voor een kadotje voor 31 December.
Ik heb onmiddelijk een email ontvangen met het nummer van bestellingen en inlichtingen over betaling. Ik woon in Belgie dus heb ik 9.95 euros extra voor verzending : normaal.
Ik heb een email gestuurd gisteren avond om te zeggen dat ik heb betaald...
Vandaag heb ik mijn e-mail terug ontvangen...
En nu weet ik dat ik zal waarschijnlijk nooit zien mijn gsm en mijn 298 euros...
Website van GSMONE is zeer vertrouwbaar met alle voorwaarden als er probleem is maar, ja, we zijn nooit voorzichtig genoeg...