LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gsmstunter.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Satje

gsmstunter.nl

Ongelezen bericht door Satje »

Toestel met abonnement besteld. Kreeg zaterdag pakket binnen. Toestel is defekt. Nokia 1100 gaat niet aan. Maandag gsmstunter gebeld. Vertellen ze me dat ik toestel op eigen kosten moet terug zenden en dat ze hem dan naar reparatie gaan opsturen. Ik ben toestel dan 7 weken kwijt. Wat kan ik hieraan doen? Ze geven je echt het gevoel dat je bent opgelicht. Ook de manier van afhandelen telefoon is niet echt klantvriendelijk.

Gast

Re: gsmstunter.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Na ontvangst van het toestel heeft u 7 werkdagen om zonder opgaaf van redenen de ovk te ontbinden. Slechts de kosten van retour zenden zijn voor uw rekening. Boek 7 artikelen 46a e.v van het Burgerlijk Wetboek. Houd ook in de gaten dat u (indien aangegaan) ook de overeenkomst met betrekking tot het abonnement moet ontbinden.

Gast

Nokia heeft de garantie van haar toestellen goed geregeld. Je kunt bij zogenaamd servicepunten je toestel laten repareren. (ongeacht waar je hem eerder hebt gekocht). Het voordeel is dat zo'n servicecenter vlak bij jou in de buurt zit en je dus sneller geholpen bent.

Idemdito

Ongelezen bericht door Idemdito »

Wij maakten zo´n zelfde situatie mee, zo´n anderhalf jaar geleden.
Bij GSM.nl toestel plus abo. gekocht en ontvangen. Direct na ontvangst bleek dat toestel steeds uitviel, melding: batterij leeg en viel het uit.
Contact opgenomen met GSM.nl eerst per e-mail, toen per brief en later per telefoon. Wij kregen hetzelfde te horen. Ondanks dat het toestel het vanaf dag één niet had gewerkt weigerde zij elke verantwoordelijkheid te nemen. Kosten voor het (verzekerd) verzenden naar hun of naar Nokia direct namen zij niet voor hun rekening, laat staan het gemis van je toestel gedurende het onderhoud (NB! van een toestel dat nieuw is en hoort te werken). Op het verzoek of zij het toestel wilde ruilen wilden zij niet ingaan. Volgens GSM.nl was het de verantwoordelijkheid van Nokia en is GSM.nl slecht intermediair tussen fabrikanten en providers enerzijds en consumenten anderzijds. Zo doen zij dat dus. Ik ben er heel lang mee bezig geweest en heb er veel tid ingestoken omdat ik de situatie zo onrechtvaardig vond. Hoe dan ook, ik kreeg nul op het rekest. De manier waarop GSM.nl met haar afnemers omgaat is ronduit ontluisterend. Totaal geen respect.
Uiteindelijk vond Debitel het zo vervelend voor ons dat zij, bij hoge uitzondering, de kosten van verzending op zich hebben genomen.

Als ik het over mocht doen, zou ik de koop ontbinden (binnen 7 dagen), daarmee hadden wij onszelf een hoop tijd en gezeur bespaard.

Succes ermee!

Satje

Toestel had ik dus ingeleverd bij nokia service punt. Zij hadden al zo een houding van " op internet bestellen.... oh neeee"
Dus 3,5 week later haal ik toestel weer op. Schijnt dat ze hem hebben omgeruild voor een andere. Blijkt nu dat er geen Nederlandse taal op zit. En aangezien me vader toestel gaat gebruiken en hij geen Engels en Japans kan, moet hij dus weer terug voor een SW upgrade. Gaat lekker zo. Ik denk dat ik het ben afgeleerd om voortaan via internet te kopen.

hila

Ongelezen bericht door hila »

Zat het toestel in een nieuwe doos met zegeling? Maar toch kapot?

Satje

Toen ik hem voor het eerst kreeg zat hij gewoon in een nieuwe doos zoals hij hoort. Als je hem inlevert bij een servicepunt halen ze alles eraf (batterij, frontjes)

lyd

Ongelezen bericht door lyd »

Komt dit ook voor in een gewone winkel? Nooit echt iets gehoord dat iets kapot is dat gewoon verzegeld is

Daniël Tulp

Ongelezen bericht door Daniël Tulp »

Hoi,

ik heb ongeveer hetzelfde verhaal. GSMstunter.nl heeft echt een hele belabberde service.

Ik heb een Ericsson R380 world met abo voor € 0,50 per maand bij hun besteld. Ik heb het toestel gekregen (de communicatie hierbij is geautomatiseerd en dus ook goed) en de cashback ontvangen.

Toen is mijn toestel stukgegaan. Dus ik stuur hem terug. Ik hoor een hele tijd niets (meer dan 7 weken geleden). Ik stuur mailtjes. Geen reactie. Dan stuur ik daarover een mailtje en dan krijg ik eindelijk iets te horen. En wel één zin: "Heb je hem aangetekend verstuurd? Groetjes Lonneke".

Het lijkt wel of een puber van 12 daar de boel behandeld. Dit is zeer onprofessioneel (al eerder bij andere e-mail wisseling meegemaakt).

Dan maar bellen. Geen telefoonnummer te vinden. Uiteindelijk via hun domeinregistratie achter hun telefoonnummer gekomen. Ik bel op.

"We bellen u morgen terug." (op zich goed behandeld). Ik wordt echter niet terug gebeld. Een week later (nu dus) probeer ik hun weer te bereiken en ze zijn constant in gesprek. En als hij over gaat, krijg ik een bandje te horen waarop een vrouw, vrij onvriendelijk zegt dat ze in gesprek zijn (AAAAAAh ik wordt gek).

Ik sta nu op het punt om ergens anders een goedkope telefoon te bestellen. Want de service bij GSMstunter.nl is erg slecht. Ze zouden de koude douche moeten krijgen!!

Hebben meer mensen deze ervaring met GSMstunter?

Groeten,
Daniël

Gast

gsm.track.nl heeft ook streken!

Juridische hulp

Ongelezen bericht door Juridische hulp »

kijk eens op www.justitie.nl en geef als zoekterm consumentenkoop in.

Lees het artikel van de bovenste hit die je dan krijgt.

Je hebt VEEEEEEEEL meer rechten dan je denkt.

Als het toestel binnen 6 maanden na aankoop een gebrek vertoont mag je er vanuit gaan dat het gebrek er al bij aanschaf heeft ingezeten !!!!!!!

Gesloten