Goedendag ,
Heb onlangs een telefoon besteld bij GSMweb , het was de bedoeling om mijn huidige abonnement te verlengen van T-Mobile , maar ze hebben een toestel met nieuw abbonement gestuurd van T-mobile , heb eerst met de helpdesk gebeld van GSMweb , die zeiden dat ze er niets meer aan konden doen , Ben bij de T-mobile winkel geweest en heb 1200 ( helpdesk) gebeld en die zeiden dat gsmweb dat nieuwe abbonement wel konden annuleren , moest alles maar terug sturen na GSMweb , want bij kopen op afstand heb je 8 dagen de tijd om iets terug te sturen en te annuleren .
Heb het toestel en nieuwe telefoonkaart aangetekend terug gestuurd , nu kreeg ik van GSMweb een mail terug dat ze dat abbonement wel wilden annuleren maar dan wilden ze eerst mijn huidige abbonement verlengen en dan zouden ze als nog het toestel opsturen na mij , alleen volgens hun konden ze mijn huidige abbonement niet verlengen omdat ik al een verlenging had aangevraagd en dat moest ik eerst maar annuleren , heb toen weer gebeld met T-mobile en ben daarna na de T-mobile winkel geweest en die zeiden dat dat niet klopte en gewoon een verlenging kon aanvragen en dat er geen verlenging was aangevraagd , heb dit alles terug gemailt na GSMweb en uitgelegt , maar heb sindsdien niets meer van ze vernomen en heb ook geen telefoon ontvangen .
Maar donderdag heeft T-mobile wel alle kosten die aan dat nieuwe abbonement verbonden zijn afgehouden van mijn rekening .
Heb dit meteen terug laten storten .
Nu is mijn vraag wat kan ik hier verder aan doen want ben hier niet echt van gediend , zou nu tot feburari 2 keer abbonementsgeld moeten betalen en heb niet eens een nieuwe telefoon gehad .
Naar wat nu blijkt hebben ze steeds geprobeerd om het nieuwe abbonement wat ze zelf hebben afgesloten te verlengenen en niet mijn oude nummer , nu na 3 weken kan mijn oude niet meer verlengd worden omdat er een betalingsachterstand is op dat nieuwe abbonement . ze weigeren elke vorm van medewerking ook hebben ze met t-mobile gesproken maar daar weigeren ze ook maar ergens aan mee te werken .
T-mobile heeft voor gesteld dat dat nieuwe nummer dan pas in februari in gaat en mijn huidige verbintenis dan afloopt , zelfs daar willen ze niet aan mee werken .
Hoop meer mensen met dit probleem te vinden wat ik pik dit niet .
Grts Patje
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GSMweb
-
Roytheslayer
Re: GSMweb
GSMweb moet gewoon heel even via de dealeringang contact opnemen met T-Mobile en het ene contract laten annuleren.Is inderdaad even werk voor ze maar het kan wel.
Chantage middelen van dat ze dat alleen doen als eerst die verlenging in orde is, is onzin. Zij hebben een fout gemaakt en zij moeten die dus oplossen.
Dus zou gewoon blijven bellen en mailen naar ze totdat het opgelost is en dan lekker ergens anders verlengen.
Chantage middelen van dat ze dat alleen doen als eerst die verlenging in orde is, is onzin. Zij hebben een fout gemaakt en zij moeten die dus oplossen.
Dus zou gewoon blijven bellen en mailen naar ze totdat het opgelost is en dan lekker ergens anders verlengen.