LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] H&M klantenservice?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
niki.van-der-wielen
Contacteer:

H&M klantenservice?

Ongelezen bericht door niki.van-der-wielen »

Ik heb op 13 maart een bestelling gedaan van vier jassen. In totaal heb ik 20 euro korting per jas gekregen. Een paar dagen geleden geeft H&M aan dat mijn pakket vermist is. Ik moet zelf een nieuwe bestelling doen maar ik krijg die korting die ik had niet meer. Na veel zeuren krijg ik een kortingscode van 15% €7,50 korting per jas. Mag de H&M de klant hier de dupe van laten worden? Moeten zij niet voor een vervangend pakket zorgen? Hun hele FB pagina staat sinds begin dit jaar vol met klachten en ook op klacht.nl is het raak.

berndv

Re: H&M klantenservice?

Ongelezen bericht door berndv »

niki.van-der-wielen schreef:Ik heb op 13 maart een bestelling gedaan van vier jassen. In totaal heb ik 20 euro korting per jas gekregen. Een paar dagen geleden geeft H&M aan dat mijn pakket vermist is. Ik moet zelf een nieuwe bestelling doen maar ik krijg die korting die ik had niet meer. Na veel zeuren krijg ik een kortingscode van 15% €7,50 korting per jas. Mag de H&M de klant hier de dupe van laten worden? Moeten zij niet voor een vervangend pakket zorgen? Hun hele FB pagina staat sinds begin dit jaar vol met klachten en ook op klacht.nl is het raak.
Ja, in beginsel kunt u hen houden aan het nakomen van de overeenkomst. Maar. U zult ze dan een fatale termijn moeten geven om de overeenkomst alsnog na te komen, en doen ze dat niet? Dan zal de koop ontbonden worden. En dan zit u op hetzelfde punt eigenlijk als waar u nu zit.

Gesloten