LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heeft iemand ervaring met www.deonderdelenshop.eu?
Heeft iemand ervaring met www.deonderdelenshop.eu?
Ik heb wat onderdelen gekocht bij deze "www.deonderdelenshop.eu" en betaald maar er zijn geen onderdelen geleverd. Misschien wat kort dag maar de onderdelen zouden een week geleden geleverd worden. Misschien best een bonafide zaak maar je weet nooit!!
Groetjes,
Pim
Groetjes,
Pim
-
Re: Heeft iemand ervaring met www.deonderdelenshop.eu?
Ik ben benieuwd of je uiteindelijk iets geleverd hebt gekregen.
Ik ben op zoek naar een vervangende draadkop voor mijn kinzo bosmaaier http://www.kinzo.com/index.php?page=sho ... &Itemid=52
en volgens mij zouden http://deonderdelenshop.be/shop/index.p ... uctID=5951 en http://deonderdelenshop.be/shop/index.p ... uctID=5953 misschien wel passen. Dus hou ons op de hoogte s.v.p!
p.s. wat zijn de verzendkosten? ik kan ze nergens vinden!
Ik ben op zoek naar een vervangende draadkop voor mijn kinzo bosmaaier http://www.kinzo.com/index.php?page=sho ... &Itemid=52
en volgens mij zouden http://deonderdelenshop.be/shop/index.p ... uctID=5951 en http://deonderdelenshop.be/shop/index.p ... uctID=5953 misschien wel passen. Dus hou ons op de hoogte s.v.p!
p.s. wat zijn de verzendkosten? ik kan ze nergens vinden!
Ik heb vandaag bericht gekregen dat de onderdelen verstuurd zijn. Dus er is nog hoop. De pal was niet meer in voorraad vandaar.
Groet,
Pim
Groet,
Pim
-
deonderdelenshop.eu
ik heb in november2010 onderdelen bestelt en betaalt, vervolgens nooit wat gekregen.
emails verstuurt, gebeld geen reaktie.
uiteindelijk kreeg ik een email dat ik van de lijst was afgevoerd en de centen kwijt was.
het is gewoon een dikke oplichter, op internet vind je tientallen gedupeerde.
groet Ruud
ik heb in november2010 onderdelen bestelt en betaalt, vervolgens nooit wat gekregen.
emails verstuurt, gebeld geen reaktie.
uiteindelijk kreeg ik een email dat ik van de lijst was afgevoerd en de centen kwijt was.
het is gewoon een dikke oplichter, op internet vind je tientallen gedupeerde.
groet Ruud
wow dus de site waar ik graag kleren wil bestellen, www.trendboxx.eu is precies het zelfde,
daar heb je kleren die super duur zijn en opeens maar 15 euro kosten, zoiets kan niet eens echt zijn . google chrome geeft ook al snel aan dat ie site niet veilig is, this verleidend als je dingen ziet waar je van denkt, kopen maar nu ik die van jullie lees, nou i vertrouw zo geen 1 site
daar heb je kleren die super duur zijn en opeens maar 15 euro kosten, zoiets kan niet eens echt zijn . google chrome geeft ook al snel aan dat ie site niet veilig is, this verleidend als je dingen ziet waar je van denkt, kopen maar nu ik die van jullie lees, nou i vertrouw zo geen 1 site
ik had betaald via ideal maar ook niks ontvange of geen reactie trg
iemand heefd me dit nummmer gegeven 0032 497542077 en dit heeft geholpen ook heb ik een probleem uitgelegd aan de adyen (Payment Service Provider) die hebben me ook verder geholpen.
Heb nu men geld terug en zal in het vervolg beter uikijken.
iemand heefd me dit nummmer gegeven 0032 497542077 en dit heeft geholpen ook heb ik een probleem uitgelegd aan de adyen (Payment Service Provider) die hebben me ook verder geholpen.
Heb nu men geld terug en zal in het vervolg beter uikijken.
-
Zojuist in mijn onschuld voor 50 euro spullen gekocht en via Ideal betaald. Er is nu na 3 weken niets geleverd, mail wordt niet beantwoord, telefoonnummer (Marc) staat op antwoordapparaat.
Ik ga er maar eens werk van maken. Dit is overigens voor het eerst in alle jaren dat ik online koop dat me dit overkomt.
(Het valt me trouwens toch op dat het aantal webwinkels de afgelopen jaren belachelijk groot is geworden. Voor het meest onnozele product kun je in tientallen online winkels terecht. Ik denk dat de eerste generatie teleurgestelde online-winkeliers ook voor teleurstelling bij klanten gaat zorgen.)
Ik ga er maar eens werk van maken. Dit is overigens voor het eerst in alle jaren dat ik online koop dat me dit overkomt.
(Het valt me trouwens toch op dat het aantal webwinkels de afgelopen jaren belachelijk groot is geworden. Voor het meest onnozele product kun je in tientallen online winkels terecht. Ik denk dat de eerste generatie teleurgestelde online-winkeliers ook voor teleurstelling bij klanten gaat zorgen.)
Heb op 5 november j.l. een bestelling geplaatst van 20 Verticuteermesjes. heb betaald maar tot op heden niet gekregen. Heb diverse keren gemaild naar diverse emailadressen en gebeld naar diverse telefoonnummers maar krijg geen antwoord op mijn mail en bellen lukt niet want dan krijg je een bandje te horen dat men er op dit moment niet is.
Lees hier al wel dat er meer mensen gedupeerd zijn.
Denk dat aangifte bij politie het beste is wat we op dit moment kunnen doen.
Of heeft iemand nog een betere optie??
Lees hier al wel dat er meer mensen gedupeerd zijn.
Denk dat aangifte bij politie het beste is wat we op dit moment kunnen doen.
Of heeft iemand nog een betere optie??
-
Klacht deonderdelenshop.nl(nl/be/eu zijn allemaal hetzelfde): Geen reactie/geld terug door onderdelenshop
28 augustus j.l een riem gekocht voor de grasmaaier. 6 dagen later bericht gekregen dat het was verzonden.Na aankomst bleek de riem, ondanks dat de nummers wel overeenkwamen met de oude niet goed.
Mail gestuurd (6 september) met vraag of het terug kon en of een passende of geld terug. 3 dagen kregen we antwoord terug dat we hem terug konden sturen.
Gelijk teruggestuurd. Vanaf dan niks meer van de onderdelenshop gehoord of vernomen. Meerdere mails gestuurd maar geen enkele reactie.
Gewenste oplossing
Wij willen onze geld terug!
28 augustus j.l een riem gekocht voor de grasmaaier. 6 dagen later bericht gekregen dat het was verzonden.Na aankomst bleek de riem, ondanks dat de nummers wel overeenkwamen met de oude niet goed.
Mail gestuurd (6 september) met vraag of het terug kon en of een passende of geld terug. 3 dagen kregen we antwoord terug dat we hem terug konden sturen.
Gelijk teruggestuurd. Vanaf dan niks meer van de onderdelenshop gehoord of vernomen. Meerdere mails gestuurd maar geen enkele reactie.
Gewenste oplossing
Wij willen onze geld terug!