| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heeft iemand ervaringen met www.brocanteenrozen.nl
Re: Heeft iemand ervaringen met www.brocanteenrozen.nl
Hallo,
Ik heb een bericht van de webwinkel van brocante rozen , misschien kunnen jullie hier ook je mail naar toe sturen.
Verder stuur ik het mailtje van de KVK .
Succes verder.
Rachel
Beste R,
Tot voor kort hebben wij nooit problemen gehad met deze klant/webwinkel
eigenaar. Het verbaasd ons dan ook dat er een probleem ontstaan is.
Toch zou ik u willen vragen de onderstaande informatie naar ons op te
sturen zodat we het toch nog eens kunnen voorleggen bij de eigenaar van
de webwinkel.
Stuur ons even een mail met daarin de winkelnaam, het ordernummer en uw
contactgegevens (e-mail adres / telefoonnummer). Dan kunnen wij uw
klacht direct doorsturen naar de betreffende winkeleigenaar.
Met vriendelijke groet,
Ralph de Vaan
Klantenservice mijnwebwinkel.nl
** VRAGEN? **
Ga voor antwoorden op de meest gestelde vragen naar:
mijnwebwinkel.nl/helpcentrum
en van de KVK,
Beste mevrouw ,
U geeft aan dat een bij de Kamer van Koophandel ingeschreven onderneming zich schuldig maakt aan oplichterij.
De Kamer van Koophandel kan en mag hier helaas niet tegen optreden, omdat wij alleen een registrerende functie hebben. Wel willen wij u hartelijk danken voor uw actieve bijdrage.
Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de afdeling klantenservice via onderstaand telefoonnummer.
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.
Met vriendelijke groet,
Remke Bootsman
Ik heb een bericht van de webwinkel van brocante rozen , misschien kunnen jullie hier ook je mail naar toe sturen.
Verder stuur ik het mailtje van de KVK .
Succes verder.
Rachel
Beste R,
Tot voor kort hebben wij nooit problemen gehad met deze klant/webwinkel
eigenaar. Het verbaasd ons dan ook dat er een probleem ontstaan is.
Toch zou ik u willen vragen de onderstaande informatie naar ons op te
sturen zodat we het toch nog eens kunnen voorleggen bij de eigenaar van
de webwinkel.
Stuur ons even een mail met daarin de winkelnaam, het ordernummer en uw
contactgegevens (e-mail adres / telefoonnummer). Dan kunnen wij uw
klacht direct doorsturen naar de betreffende winkeleigenaar.
Met vriendelijke groet,
Ralph de Vaan
Klantenservice mijnwebwinkel.nl
** VRAGEN? **
Ga voor antwoorden op de meest gestelde vragen naar:
mijnwebwinkel.nl/helpcentrum
en van de KVK,
Beste mevrouw ,
U geeft aan dat een bij de Kamer van Koophandel ingeschreven onderneming zich schuldig maakt aan oplichterij.
De Kamer van Koophandel kan en mag hier helaas niet tegen optreden, omdat wij alleen een registrerende functie hebben. Wel willen wij u hartelijk danken voor uw actieve bijdrage.
Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de afdeling klantenservice via onderstaand telefoonnummer.
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.
Met vriendelijke groet,
Remke Bootsman
YES GOED NIEUWS!
BROCANTE EN ROZEN LAAT VAN ZICH HOREN!
Na bijna 2 maanden van teleurstelling, kwam vandaag geheel onverwacht mijn "Frans blauwe kapstokje" binnen. Oké het kapstokje heeft wel een aantal beschadigingen opgelopen en nee er zat geen begeleidend schrijven bij, zoals een excuus briefje. Maar goed ik heb het uiteindelijk ontvangen, en eerlijk gezegd had ik dat niet meer verwacht.
Daarom hoop ik ook van harte dat ieder van jullie zijn of haar bestelde artikelen ook binnenkort mogen ontvangen.
Want zoals je ziet, heeft deze forum met alle inzet van de mensen in het verhaal wel degelijk geholpen.
Hartelijk dank daarvoor!
(P.S. Ik hoop dat deze forum over de webwinkel van Brocante en Rozen blijft bestaan, aangezien de site van de webwinkel nog steeds online en dus actief is.)
Groetjes,
Niekske
BROCANTE EN ROZEN LAAT VAN ZICH HOREN!
Na bijna 2 maanden van teleurstelling, kwam vandaag geheel onverwacht mijn "Frans blauwe kapstokje" binnen. Oké het kapstokje heeft wel een aantal beschadigingen opgelopen en nee er zat geen begeleidend schrijven bij, zoals een excuus briefje. Maar goed ik heb het uiteindelijk ontvangen, en eerlijk gezegd had ik dat niet meer verwacht.
Daarom hoop ik ook van harte dat ieder van jullie zijn of haar bestelde artikelen ook binnenkort mogen ontvangen.
Want zoals je ziet, heeft deze forum met alle inzet van de mensen in het verhaal wel degelijk geholpen.
Hartelijk dank daarvoor!
(P.S. Ik hoop dat deze forum over de webwinkel van Brocante en Rozen blijft bestaan, aangezien de site van de webwinkel nog steeds online en dus actief is.)
Groetjes,
Niekske
Hoi ,
Dat is zeker goed nieuws zeg ,ben ook blij dat ik dit ooit gestart ben.
Ik had het laatst contact zie mijn vorige mail met de website van hun en misschien hebben zij er inderdaad werk van gemaakt ,zij hebben toen in hun mail gezegd dat zij contact met brocante zouden opnemen.
Maar wie weet komt het van een andere bron??
Nou ik hoop echt van harte dat iedereen zijn spullen krijgt !!!!
En dit ook laten weten zoals jij op deze site dus hou ons op de hoogte !!!
Succes iedereen en tot horens ,
Rachel.
Dat is zeker goed nieuws zeg ,ben ook blij dat ik dit ooit gestart ben.
Ik had het laatst contact zie mijn vorige mail met de website van hun en misschien hebben zij er inderdaad werk van gemaakt ,zij hebben toen in hun mail gezegd dat zij contact met brocante zouden opnemen.
Maar wie weet komt het van een andere bron??
Nou ik hoop echt van harte dat iedereen zijn spullen krijgt !!!!
En dit ook laten weten zoals jij op deze site dus hou ons op de hoogte !!!
Succes iedereen en tot horens ,
Rachel.
Hoi allemaal ,
Na het goede nieuws van Niekske heb ik vandaag ook mijn pakje gehad.
Het was een half kartonnen doosje afgescheurd en geplakt , geen naam niets alleen maar mijn postcode en huisnummer , verder geen briefje niets.
En wat bleek ja hoor mijn bestelde product , helaas beschadigd ( zoals ook bij Niekske het geval was ) hoop niet dat bij iedereen dit straks het geval is. maar ja we hebben het binnen , alleen kunnen we er niet veel mee want de schroef is stuk.
Maar ja verder iedereen veel succes en laat het weten of bij jullie ook de spullen ¨ HEEL¨ zijn aangekomen.
Groetjes Rachel
Na het goede nieuws van Niekske heb ik vandaag ook mijn pakje gehad.
Het was een half kartonnen doosje afgescheurd en geplakt , geen naam niets alleen maar mijn postcode en huisnummer , verder geen briefje niets.
En wat bleek ja hoor mijn bestelde product , helaas beschadigd ( zoals ook bij Niekske het geval was ) hoop niet dat bij iedereen dit straks het geval is. maar ja we hebben het binnen , alleen kunnen we er niet veel mee want de schroef is stuk.
Maar ja verder iedereen veel succes en laat het weten of bij jullie ook de spullen ¨ HEEL¨ zijn aangekomen.
Groetjes Rachel
hallo lotgenoten,
Had ik maar eerst gegoogeld dan had ik nooit betaald. Meerdere mails gestuurd maar uiteraard geen antwoord. In mijn laatste mail heb ik gezegd dat ik als ik binnen een paar dagen geen pakje (onbeschadigd) zou ontvangen dat ik ze zou aangeven. Heeft iemand dit al gedaan en waar kun je dit het beste doen?
Deze site moet toch gewoon uit de lucht gehaald worden, zou blijven ze geld innen.
Voor alle lotgenoten veel succes!
Had ik maar eerst gegoogeld dan had ik nooit betaald. Meerdere mails gestuurd maar uiteraard geen antwoord. In mijn laatste mail heb ik gezegd dat ik als ik binnen een paar dagen geen pakje (onbeschadigd) zou ontvangen dat ik ze zou aangeven. Heeft iemand dit al gedaan en waar kun je dit het beste doen?
Deze site moet toch gewoon uit de lucht gehaald worden, zou blijven ze geld innen.
Voor alle lotgenoten veel succes!
-
luudenbrigitte
Hallo Brighitta
Hier een antwoord op je vraag er staan al meer mensen op die aangifte hebben gedaan, kijk maar eens op het forum bij Luud en Brigitte daar staan ook de gegevens bij van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en Brocante en Rozen.
Succes Luud en Brigitte
Hier een antwoord op je vraag er staan al meer mensen op die aangifte hebben gedaan, kijk maar eens op het forum bij Luud en Brigitte daar staan ook de gegevens bij van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en Brocante en Rozen.
Succes Luud en Brigitte
Hoi Brigita,
Ja heel vervelend dat jou dit ook is overkomen. Ik ben blij dat ik dit onderwerp ooit ben begonnen. Inmiddels na veel actie heb ik mijn pakketje ontvangen. Je moet even het forum lezen , maar ik heb contact gehad met de webdisigner van brocante en die nemen meteen contact op met hun klant [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] om toch de bestelling na te zenden. Als je hun een mail stuurt met gegevens (ordernummer enz ) kunnen zij veel voor je doen , en aangifte natuurlijk! Succes dus lezen van het forum !!!
Groetjes Rachel
Ja heel vervelend dat jou dit ook is overkomen. Ik ben blij dat ik dit onderwerp ooit ben begonnen. Inmiddels na veel actie heb ik mijn pakketje ontvangen. Je moet even het forum lezen , maar ik heb contact gehad met de webdisigner van brocante en die nemen meteen contact op met hun klant [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] om toch de bestelling na te zenden. Als je hun een mail stuurt met gegevens (ordernummer enz ) kunnen zij veel voor je doen , en aangifte natuurlijk! Succes dus lezen van het forum !!!
Groetjes Rachel
-
de backer karina
Hallorachel1 schreef:Hallo , Ik heb een bestelling gedaan en betaald en vervolgens niets meer gehoord?
Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf : Brocante en rozen uit Sinderen???
Wij hebben een bestelling betaald eind 2010 en sindsdien niets ontvangen.
Ook niet na contact [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Zij blijkt 3 Webwinkels te hebben met identieke klachten als u
[Links verwijderd door de moderator] allemaal op hetzelfde adres.
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Gelieve dit bericht te verspreiden zodat gedupeerden aktie kunnen ondernemen
Hallo allemaal,
Ik heb een melding gedaan bij de web host en melding gedaan bij de politie
en zag inmiddels dat de webwinkel niet meer te bereiken is. Goede zaak, kunnen ze in ieder geval niet nog meer slachtoffers maken.
Ga nu kijken of ik ook nog mijn geld terug kan krijgen op de een of andere manier
groeten
brigitha
Ik heb een melding gedaan bij de web host en melding gedaan bij de politie
en zag inmiddels dat de webwinkel niet meer te bereiken is. Goede zaak, kunnen ze in ieder geval niet nog meer slachtoffers maken.
Ga nu kijken of ik ook nog mijn geld terug kan krijgen op de een of andere manier
groeten
brigitha
-
luudenbrigitte
Hallo,
Na een aantal maanden toch nog een oplossing eergister een mail gehad dat ons
ordernummer is geannuleerd, en dat we ons geld terug gestort kregen.
En inderdaad gister hadden we ons geld terug op de rekening.
.
De reden was prive omstandigheden.
Nou bij deze nog fijn dat het toch opgelost is.
Iedereen succes verder.
Luud en Brigitte
Na een aantal maanden toch nog een oplossing eergister een mail gehad dat ons
ordernummer is geannuleerd, en dat we ons geld terug gestort kregen.
En inderdaad gister hadden we ons geld terug op de rekening.
De reden was prive omstandigheden.
Nou bij deze nog fijn dat het toch opgelost is.
Iedereen succes verder.
Luud en Brigitte
-
Brocanteenrozen
Beste meneer/mevrouw,
Bij deze willen wij onze excuses aanbieden over de service wat wij niet geleverd hebben. Door prive omstandigheden waren wij genoodzaakt om de webwinkel tijdelijk te sluiten en daardoor zijn er een aantal bestellingen blijven liggen.
Na ons weten zijn de bovenstaande klachten allemaal opgelost door middel van terug betaling en een aantal klanten hebben destijd alsnog hun bestelling ontvangen.
Mocht er toch nog een klacht zijn dan willen wij u verzoeken om ons alnog te mailen: [email protected]
Graag willen wij nog eraan toevoegen dat onze webwinkel Brocante en Rozen 3,5 jaar bestaat en tot voorheen nog nooit negatieve publiciteit heeft gehad. Wij staan juist bekend om onze service. En deze service willen wij graag weer geven.
Met vriendelijke groet,
Brocante en Rozen
http://www.brocanteenrozen.nl
Bij deze willen wij onze excuses aanbieden over de service wat wij niet geleverd hebben. Door prive omstandigheden waren wij genoodzaakt om de webwinkel tijdelijk te sluiten en daardoor zijn er een aantal bestellingen blijven liggen.
Na ons weten zijn de bovenstaande klachten allemaal opgelost door middel van terug betaling en een aantal klanten hebben destijd alsnog hun bestelling ontvangen.
Mocht er toch nog een klacht zijn dan willen wij u verzoeken om ons alnog te mailen: [email protected]
Graag willen wij nog eraan toevoegen dat onze webwinkel Brocante en Rozen 3,5 jaar bestaat en tot voorheen nog nooit negatieve publiciteit heeft gehad. Wij staan juist bekend om onze service. En deze service willen wij graag weer geven.
Met vriendelijke groet,
Brocante en Rozen
Brocanteenrozen schreef:Beste meneer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Brocante en Rozen
Krom Nederlands, onzin excuses. Wat een geweldige manier om jezelf te promoten! Niet dus...
Ik wil hier even op reageren, ik heb persoonlijk contact gehad met Brocante en Rozen en ik weet dat deze excusses oprecht zijn, ik heb ook een bestelling geplaatst en deze is perfect afgehandeld, deze webwinkel verdient een 2e kans.newmikey schreef:Brocanteenrozen schreef:Beste meneer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Brocante en Rozen
Krom Nederlands, onzin excuses. Wat een geweldige manier om jezelf te promoten! Niet dus...
Yvonne
Beatrijs Brocante & Curiosa
-
luudenbrigitte
Het is toch mooi als je kleur bekend en durft toe te geven dat er werkelijk iets fout was en ze proberen het oprecht op te lossen.
waarom geen kans geven er zijn mensen die ergere dingen gedaan hebben en krijgen ook een 2 de kans
Gr Luud en Brigitte
waarom geen kans geven er zijn mensen die ergere dingen gedaan hebben en krijgen ook een 2 de kans
Gr Luud en Brigitte