LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het lukt niet om geld retour te krijgen van Bon Prix

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
koogje

Het lukt niet om geld retour te krijgen van Bon Prix

Ongelezen bericht door koogje »

Ik heb begin juli een badpak en tankini besteld. Ze waren te klein. Ik heb gebeld met Bon Prix en zij zouden mij een maatje groter sturen. Alleen moest ik die wel opnieuw betalen. Later op die dag heb ik nog een paar schoenen voor mijn zoon en ondergoed besteld. 2 dagen nadat ik de bestelling gekregen heb kreeg ik een brief met de mededeling dat ik het geld moest voldoen. Ik had dit al direct gedaan. Schoenen waren niet goed.
Heb ik teruggestuurd, geld heb ik terug ontvangen. Daarbij hebben ze het ondergoed verrekend met het geld van de badpak en tankini. Maar het resterend bedrag van 47 euro en nog wat krijg ik maar niet teruggestort.
Ik heb al diverse keren gebeld tegen een tarief van 10 0f 15 cent per minuut. En geen van allen kunnen mij helpen. IK WIL MIJN GELD TERUG!!

dhc

Re: Het lukt niet om geld retour te krijgen van Bon Prix

Ongelezen bericht door dhc »

Kan ik me voorstellen.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Je kan beter mailen, daar schiet je meer mee op weet ik uit ervaring.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

trollhunt.

Gesloten