LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hetkussentje.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Twinsisterjoyce

Hetkussentje.nl

Ongelezen bericht door Twinsisterjoyce »

Twee weken geleden bestelde mijn moeder een aantal kussens bij hetkussentje.nl. Deze site is van een bedrijf dat ook op de huishoudbeurs stond. De eerste week kreeg mijn moeder geen enkele reactie, geen betalingsbevestiging, niets. Maargoed, wij waren ons ervan bewust dat het bedrijf op de beurs stond dus dat zal de drukte wel zijn. Nog een week later echter hebben we niets gehoord van dit bedrijf. Op vragen via contactformulier wordt niet gereageerd, de telefoon wordt niet opgenomen. Ik heb nu via het contactformulier laten weten dat mijn moeder de bestelde produkten binnen afzienbare tijd dient te krijgen, omdat ik anders aangifte ga doen. Wat kan ik nog meer doen? Hebben meer mensen ervaring met dit bedrijf?

het adres op de site van hetkussentje.nl leidt naar een KVK nummer en een telefoonnummer. De man aan de telefoon beweert niets van doen te hebben met dit bedrijf. ik heb echter geen enkele andere klacht gevonden naar aanleiding van dit bedrijf.

gejadk

Re: Hetkussentje.nl

Ongelezen bericht door gejadk »

Ook ik ben op de huishoudbeurs geweest en heb daarna via de wesite van het kussentje een relaxkussen gekocht ( ruim een week geleden). Daarna ondanks e-mail bericht en telefonisch contact ( voicemail ingesproken) niets meer vernomen.

Eindeljk na heel veel gebeld te hebben, is het relaxkussen geleverd, echter geen Vitalymed ( zoals vermeld op de website), maar een Bonvita. Direct gebeld, maar volgens de eigenaar had hij hier nooit klachten over gehad,hij wist zelf niet wat er op de website stond en wat mijn probleem was. Ik kon het kussen terug sturen en mijn geld terug krijgen.
Laatst gewijzigd door gejadk op 07 mar 2012 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Even een WHOIS geraadpleegd:
Domeinnaam hetkussentje.nl
Status actief
Houder Casting Media
Administratieve contactpersoon [email protected]
Technische contactpersonen [email protected]
Datum registratie 2011-09-08
Bron: https://www.sidn.nl/nc/over-nl/whois/

Betaling per bank - beetje vreemd dat het naar een persoon gaat, en niet een bedrijfsnaam (zie hun site - kopje betalen per bank)
Google maps laat een woonhuis (appartement) zien - maar ook de naam van de houder van de bankrekening. Daar zal je kennelijk wel moeten zijn (er staat een telefoonnummer bij (071...)

De site van het contact (asta.nl) is een of andere login site - waarschijnlijk voor webbeheer of zo.
Die WHOIS:
Domeinnaam asta.nl
Status actief
Houder City Dance Investments B.V.
Administratieve contactpersoon [email protected]
Technische contactpersonen [email protected]
Domeinnaamservers ns1.deziweb.com
Datum registratie 1999-11-16
Mogelijk dat je via hen, of via de host (deziweb.com) meer kan bereiken?

KVK kent 'hetkussentje.nl' niet.
Wel Dalco - met zelfde adres als Meneer van Dalen -
https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... 0539820000

Ik zou zeggen - bel nog eens, en vraag wanneer ze gaan leveren, of wanneer het bezoek van de deurwaarder / politie uitkomt als ze niet willen leveren.

Succes.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Twinsisterjoyce

Als je moeder via de website heeft besteld (koop op afstand), dan heeft dit bedrijfje 30 kalenderdagen de tijd om te leveren. Heeft zij op de beurs besteld (colportage), dan dient deze shop zo snel mogelijk te leveren.

Maxiem.

Wop

Ongelezen bericht door Wop »

Ben ook op zoek naar het telefoonnummer. Week geleden betaald na aanleiding van een bestelling. Gemaild, geen reactie en nog geen kussentjes in huis.

Wie heeft het telefoonnummer van meneer van Dalen? tx!

Wop

Wop schreef:Ben ook op zoek naar het telefoonnummer. Week geleden betaald na aanleiding van een bestelling. Gemaild, geen reactie en nog geen kussentjes in huis.

Wie heeft het telefoonnummer van meneer van Dalen? tx!
Ze hebben vast dit gelezen, een (oudere) mevr van Dalen belde net op om te zeggen dat ze 1 besteld kussentje niet op voorraad had. Of het een andere mocht worden. Ze ging ze vandaag versturen.. ;-)

Wop

Kussentjes gisteren keurig bezorgd, incl extra hoes.. Het heeft alleen even geduurd..

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Dan heb je wel geluk, want de algemene voorwaarden zien er niet best uit:
VERZENDING EN LEVERING
Verzendkosten zijn conform tarieven van TPG. Levertijden gelden slechts bij benadering. Bij niet tijdige levering heeft de Afnemer geen recht op schadevergoeding, noch op ontbinding van de overeenkomst. www.hetkussentje.nl is niet aansprakelijk voor het verloren gaan van goederen bij de verwerking en levering van een bestelling door een derde partij.
Wijkt af van art. 7:11 BW ten nadele van de consument, terwijl zulks middels algemene voorwaarde niet toegestaan is (art. 7:6 BW). Dit beding is daarmee onredelijk bezwarend.
KLACHTEN
Zodra de gekochte zaken aan de Afnemer zijn geleverd, dient de Afnemer deze te controleren. Uiterlijk binnen vijf dagen na levering dienen klachten met betrekking tot de door www.hetkussentje.nl geleverde zaken schriftelijk aan te worden gemeld(...)
Wijkt af van de dwingend rechtelijke bepaling art. 7:23 lid 1 BW ten nadele van de consument.
TOEPASSELIJK RECHT
(...) Geschillen tussen www.hetkussentje.nl en de Afnemer zullen uitsluitend worden voorgelegd aan de geschillencommissie Thuiswinkel, nadat in het voortraject gebleken is dat partijen niet tot overeenkomst van het geschil konden komen.
Onredelijk bezwarend ex art. 6:236 onder n BW.

Jessicaluyk

Ongelezen bericht door Jessicaluyk »

Mijn moeder heeft vorige week op de huishoudbeurs na veel twijfel een massage kussen gekocht.
De verkoper heeft mijn moeder een aanbieding aangeboden terwijl zijn collega tegen klanten iets anders zei. Maargoed toch het kussen gekocht en de verkoper heeft beloofd dat als er iets niet goed zou zijn dat ze het gewoon konden aangeven en dan zou zij nieuwe krijgen plus 3 jaar garantie!!!
Goed wij naar huis en eenmaal thuis meteen uitgeprobeerd na z'n lange dag en na ongeveer 10 minuten maakt het kussen een raar, hard en irritand geluid als je hem aanzet heel vreemd. Nu proberen we via mail contact op te nemen maar er wordt niet op gereageerd. Heeft iemand misschien een telefoonnummer dat wij kunnen bellen?

MarionvanderVoort

Ongelezen bericht door MarionvanderVoort »

Helaas is het opgegeven 071 nummer niet meer in gebruik :(
Heeft iemand nog een ander nummer ? mailen schijnt niet te helpen, er wordt niet gereageerd op de mail....

Gesloten