LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe prijsgigant aanklagen en schade verhalen?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
brunoklab

hoe prijsgigant aanklagen en schade verhalen?

Ongelezen bericht door brunoklab »

Mijn vrouw heeft afgelopen januari pandora bedeltjes besteld maar tot op heden nog niets ontvangen.Status bestelling online bleef onveranderd terwijl nu de hele site niet meer toegankelijk is.Meerdere malen mailtjes verstuurd zonder succes.Nu blijkt dat het email adres ook niet meer toegankelijk is.Ik ga aangifte van oplichting bij de politie doen.Via een kopie van het aangifte formulier welke ik wil opsturen naar Rabobank Enschede waar wij het geld aan overgemaakt hebben hoop ik het geld teruggestort te krijgen daar ik in een feitelijk ontvangst van het produkt zelf niet meer geloof.

Zou U mij kunnen vertellen of dit uberhaupt zin heeft?

Telefoneren en mailen heeft geen zin daar de telefoonlijn is afgeloten en mijn mails niet meer aankomen.Een aangetekende brief heeft alleen zin als je zeker weet of het adres nog klopt waar ik dus ook totaal geen vertrouwen meer in heb.

Dit soort malafide praktijken moet gewoonweg stoppen. :twisted:

Gaarne hoor ik U reactie.

Mvgr

Bruno

Joyce20

Re: hoe prijsgigant aanklagen en schade verhalen?

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Kijk ook eens onder webwinkels en dan prijsgigant, staat al heel veel informatie! :roll:

Zarine

Ongelezen bericht door Zarine »

Als de site / email e.d. uit de lucht is wordt het moeilijk, maar kijk toch eens op http://www.internetoplichting.nl. Misschien vindt u daar mede gedupeerden of andere bruikbare tips.

Als er een factuur ontvangen is probeer dan na te gaan of de onderneming officieel failliet is gegaan. Klop dan eventueel aan bij de curator.

Is de onderneming gewoon spoorloos zonder reden verdwenen zou ik zeker aanvullend aangifte doen.

Succes

Zarine

Ongelezen bericht door Zarine »

Ehm ik zie net dat er een gigantisch topic over is, speur daar eens verder zou ik zeggen.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ook ik ben gedupeerd door de prijsgigant. Mijn bestelling dateert al van 14 december.
Eerst was mijn pakketje niet verstuurd, omdat ik geen huisnummer had doorgegeven. Ik dacht nog dan komt het wel goed! Helaas, we zijn nu 10 mailtjes verder en het blijft nu stil vanuit de prijsgigant.
Kan ik stappen ondernemen? Kan ik aangifte doen bij de politie? Kan ik mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen?
Ik hoor graag wat ik kan doen!

Groetjes, Danny

Gesloten