Hallo,
Pas geleden heb ik via een e-mail bericht contact gehad over een artikel dat ik heel graag zou willen bestellen.
Het artikel is niet in Nederland verkrijgbaar maar zou uit Engeland moeten komen.
In Engeland kost het artikel 16,00 pond en het is van plush en weegt ongeveer 1,5 kilo.
De webwinkel heeft aangegeven dat ze voor het artikel 38,00 euro zullen rekenen.
Ik heb in de valuta omrekenaar van pond naar euro de bedragen ingetypt en hij gaf aan dat de 16,00 pond op 16,31 euro zou uitkomen.
Ik heb zelf helemaal geen verstand van de hoogte van de verzendkosten van Engeland naar Nederland.
Zou ik mogen vragen of jullie het vinden kloppen dat als ik een artikel van 16,00 pond bestel dat ik er 38,00 euro voor moet betalen exclusief de verzendkosten binnen Nederland?
Ik dacht misschien zijn de verzendkosten vanuit Engeland heel hoog?
Ik heb er zelf helemaal geen verstand van maar voor dat ik het eventueel zou bestellen wilde ik graag vragen of jullie de prijs vinden kloppen?
Alvast hartelijk bedankt.
Sprietje
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoogte prijs van artikel
Re: Hoogte prijs van artikel
Zelf kom ik met wisselkoersen.nl uit op 17,71 euro voor 16 pond. Waarschijnlijk gaan ze iets ana de voorzichtige kant zitten omdat ze het ook weer moeten omruilen voor ponden.
Het verzenden van een pakket met TNT naar de UK kost tussen de 11,50 en 13 euro. Dan zit je ergens op de 30 euro aan kosten..
Misschien kun je ook de prijs vragen in ponden en dan met Paypal betalen in ponden. Dan hoeven zij niet te wisselen...
Het verzenden van een pakket met TNT naar de UK kost tussen de 11,50 en 13 euro. Dan zit je ergens op de 30 euro aan kosten..
Misschien kun je ook de prijs vragen in ponden en dan met Paypal betalen in ponden. Dan hoeven zij niet te wisselen...
Re: Hoogte prijs van artikel
Hartelijk bedankt voor je reactie
Sprietje
Sprietje