LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] I love outlet webshop ervaringen
I love outlet webshop ervaringen
Eind september kwam ik middels een zoekopdracht via Google, terecht op de website van "I Love Outlet" in Amsterdam. Zij boden de door mij gezochte Amerikaanse Samsung koelkast aan, voor bijna 800 euro minder dan de meeste andere witgoedzaken zoals Mediamarkt en BCC. Aangezien ik nog nooit van "I Love Outlet" had gehoord was ik wat huiverig om het geld voor de koelkast in 1x vooraf over te maken. Gelukkig bood de website mij de mogelijkheid om te betalen bij aflevering. Ik zou dus geen enkel financieel risico lopen. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik keurig een bevestigingsmail waarin mij werd verteld dat de koelkast over enkele dagen zou worden bezorgd. Vervolgens bleef het heel lang stil... Halverwege oktober heb ik herhaaldelijk gebeld met "I Love Outlet". De 1e keer kreeg ik iemand aan de lijn die gelijk wist wie ik was en wat ik had besteld. Hij vertelde mij dat hij hoopte dat mijn koelkast de week erna geleverd zou kunnen worden. Zij bleken de koelkast namelijk zelf niet op voorraad te hebben, ondanks dat er op hun website nog steeds "op voorraad" stond bij de koelkast die ik al een maand geleden had besteld. Na weer een aantal weken te hebben gewacht, heb ik weer telefonisch contact opgenomen met "I Love Outlet". Dit keer kreeg ik iemand aan de lijn die niks van mijn bestelling af wist. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat de koelkast nog niet geleverd kon worden en dat ik een andere (goedkopere koelkast) voor dezelfde prijs mocht hebben. Aangezien deze koelkast totaal anders was dan diegene die ik had besteld, heb ik het aanbod afgeslagen. Eind november heb ik nogmaals gemaild en gevraagd naar de status van mijn bestelling. Toen werd mij gezegd dat de baas de volgende dag naar de zaak zou gaan waar diverse koelkasten stonden en waar de mijne ongetwijfeld tussen zou staan... Echter 2 dagen later kreeg ik een mailtje dat er 17 witgoed apparaten waren opgehaald, maar dat mijn koelkast er helaas weer niet bij zat. Ik heb toen voorgesteld dat "I Love Outlet" de door mij bestelde koelkast uit coulance maar moest kopen bij "www.kitchenonline.nl" Zij hadden hem namelijk wel op voorraad, alleen was de koelkast bij dit bedrijf 250 euro duurder. Door alle loze beloftes die waren gedaan door "I Love Outlet" en het feit dat ik inmiddels al 2 maanden zonder koelkast had gezeten, leek het mij niet meer dan redelijk als zij de extra kosten à 250 euro op zich zouden nemen. Helaas heb ik na het door mij schriftelijk gedane voorstel nooit meer een reactie gekregen van "I Love Outlet"... Uiteindelijk heb ik dus zelf de Amerikaanse koelkast maar besteld bij "www.kitchenonline.nl" Na de ontvangstbevestiging had ik mijn koelkast binnen 3 dagen in huis!!! Voor mij dus nooit meer "www.iloveoutlet.nl" Zij adverteren met scherpe prijzen, alleen heb je er als consument niks aan, aangezien de spullen niet worden geleverd! I hate outlet!
Re: I love outlet webshop ervaringen
I hate toetsenborden zonder ENTER toets!
Maar serieus: u had toch niet verwacht dat ze op uw voorstel in zouden gaan? Traditionele "bait 'n switch" winkel dus. Uw waarschuwing is wel terecht maar met €800 prijsverschil had u dat zelf ook wel van te voren kunnen weten, nietwaar? Als het te mooi lijkt om waar te zijn...
Maar serieus: u had toch niet verwacht dat ze op uw voorstel in zouden gaan? Traditionele "bait 'n switch" winkel dus. Uw waarschuwing is wel terecht maar met €800 prijsverschil had u dat zelf ook wel van te voren kunnen weten, nietwaar? Als het te mooi lijkt om waar te zijn...
Ik vond het inderdaad een erg groot verschil, maar uiteindelijk heb ik hem nog 550,- goedkoper dan bij de Mediamarkt, dus blijkbaar kan het wel!
Heb jij een telefoonnummer nog van i love outlet heb een vaatwasser bij ze gekocht maar die is kapot maar ben me bon kwijt