Hallo,
Ik vraag me af of hotveiling.nl / gvs een veilige site is om te bieden.
In de algemene voorwaarden staat thuiswinkel genoemd.
Volgens mij worden de aangeboden artikelen nooit verkocht maar maken mensen wel geld over.
Je kan tevens makkelijk met fictieve mensen de veilingen eeuwig open houden.
Afgelopen week staan dezelfde 18 items online.
Gr. Mike
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met Hotveiling.nl ?
Re: Iemand ervaring met Hotveiling.nl ?
Als je het niet vertrouwt, dan blijf je er gewoon weg. Zo simpel? Ja, zo simpel.
Overigens heb ik ook even rondgeneusd daar en het ziet er behoorlijk onbetrouwbaar uit. Wat te denken van
Overigens heb ik ook even rondgeneusd daar en het ziet er behoorlijk onbetrouwbaar uit. Wat te denken van
ofAls jij de laatste bieder bent en dat niemand hoger biedt voor het einde van de timing, win jij het recht om het product voor de getoonde vaste prijs te kopen
maarPlaats jouw bod tijdens de laatste minuut van de veiling:
Hou de teller in de gaten en plaats jouw bod tijdens de laatste 60 seconden. Als niemand een hoger bod plaatst wanneer de teller op 00:00:00 komt te staan, win jij de veiling.
Beetje boel verwarrend..Klik op de 'Bied' knop om een bod te plaatsen. Elke keer als u een bod wordt de teller met 5 minuten verlengd.
Hierdoor krijgen andere gebruikers de kans om te bieden.
euh....dit alles samen met het creatieve nederlandse taalgebruik maakt dat ik dit inderdaad een "vragen om problemen"-site vind.We plaatsen regelmatig ongelooflijke nieuwe aanbiedingen op onze site.
Van de nieuwste smartphones en huishoudelijke apparaten tot cadeaubonnen, biedpakketten en geldbedragen.
Ja, duh!mikeyy28 schreef:
In de algemene voorwaarden staat thuiswinkel genoemd.
Ze gebruiken die voorwaarden. Die kan iedereen kopiëren.
Dit is gewoon de consument oplichten.
De Anton Waldorpstraat 20 te Amsterdam ziet er nou niet echt uit als een goedlopend bedrijf
De Anton Waldorpstraat 20 te Amsterdam ziet er nou niet echt uit als een goedlopend bedrijf
nounou, meerdere panden, meerdere verdiepingen... poeh...