| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iemand ervaring met Swiftfrog
iemand ervaring met Swiftfrog
Begin dit jaar bestelling gedaan van drukwerk bij Swiftfrog en via Ideal vooruitbetaald..tot op heden is nog niet geleverd..en bijzonder is dat zowel op emails als ingesproken voicemails en zelfs op een aangetekende brief
niet wordt gereageerd...lukt mij niet om contact met Swiftfrog te krijgen..
oh wat heb ik een spijt...iemand ervaringen of suggesties
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: iemand ervaring met Swiftfrog
Ik neem aan dat je gebeld en geschreven hebt naar het adres dat hier staat?
http://www.swiftfrog.nl/swiftfrog.html
(wel vreemd, telefoon in H`sum, adres in A'dam)
Van de Whois:
Via Google streetview zie ik alleen een pand in aanbouw - en het verwijst naar een pand wat een kinderdagverblijf, een gehandicaptencentrum, en een aantal huurwoningen (sociaal, aangepast en 'middeldure' gewone).
Het vreemde is dat al sinds 2006 dit bedrijf als website geregistreerd staat - doorgaans niet een teken dat het oplichters zijn.
Men heeft trouwens meerdere sites.
Ook de .BE en .COM zijn schijnbaar van het zelfde bedrijf:
http://whois.domaintools.com/swiftfrog.com
Via DNS.be kom je aanvullende info tegen - en een extra contact adres (mail):
Leuke aanvullende link:
http://www.funda.nl/huur/verhuurd/amste ... traat-240/
Succes verder - en laat even weten of je resultaat boekt.
http://www.swiftfrog.nl/swiftfrog.html
(wel vreemd, telefoon in H`sum, adres in A'dam)
Van de Whois:
van de KVK:Domeinnaam swiftfrog.nl
Status actief
Houder Swift Frog
Administratieve contactpersoon [email protected]
Datum registratie 2006-02-23
Het adres lijkt dus correct.KVK 32114073 0000
Hoofdvestiging
Eva Besnyostraat 240, 1087LM AMSTERDAM
Via Google streetview zie ik alleen een pand in aanbouw - en het verwijst naar een pand wat een kinderdagverblijf, een gehandicaptencentrum, en een aantal huurwoningen (sociaal, aangepast en 'middeldure' gewone).
Het vreemde is dat al sinds 2006 dit bedrijf als website geregistreerd staat - doorgaans niet een teken dat het oplichters zijn.
Men heeft trouwens meerdere sites.
Ook de .BE en .COM zijn schijnbaar van het zelfde bedrijf:
http://whois.domaintools.com/swiftfrog.com
Via DNS.be kom je aanvullende info tegen - en een extra contact adres (mail):
Wat opvalt is dat er dus 2 namen op de kerkstraat zitten.Domainnaamhouder Naam Bosman, J
Organisatie SwiftFrog
Taal Nederlands
Adres Kerkstraat 58a, 1211 CP Hilversum
Telefoon +31 356242524
Fax +31 356240222
E-mail [email protected]
Leuke aanvullende link:
http://www.funda.nl/huur/verhuurd/amste ... traat-240/
Succes verder - en laat even weten of je resultaat boekt.
Ik heb helaas dezelfde ervaring met Swiftfrog. Ik heb een logo besteld en ontwerp voor briefpapier & visitiekaartjes. Vooruitbetaald, maar zowel logo als drukwerk pdf staan 'in de wacht' en worden niet vrijgegeven op de site.
Swiftfrog levert dus niet en reageert evenmin op mail en ingesproken berichten. Wel krijg ik een (waarschijnlijk automatisch genereerde) 'herinnering' om het bedrag te betalen. Vervolgens reageert Swiftfrog weer niet op correspondentie hierover.
Luuck Menger
Swiftfrog levert dus niet en reageert evenmin op mail en ingesproken berichten. Wel krijg ik een (waarschijnlijk automatisch genereerde) 'herinnering' om het bedrag te betalen. Vervolgens reageert Swiftfrog weer niet op correspondentie hierover.
Luuck Menger
-
Guardian72
- Contacteer:
Klinkt als tijd om nog een maal een formele ingebrekestelling te sturen - en daarbij aan te geven dan indien men niet reageert binnen 4 werkdagen - je overgaat tot aangifte doen, en het reeds betaalde bedrag terug zal vorderen, waarbij alle kosten op hen verhaald zullen worden.
heb ook niets gehad alleen een logo per mail waar je niets mee kunt (PDF) en als je vraag waar je bestelling blijft krijg je te horen dat deze al verzonden is en dat is alles wat ik tot op de dag van vandaag heb vernomen van deze zaak van swiftfrog
Ik heb dezelfde slechte ervaringen.
Meerdere malen gevraagd of ze willen bellen maar nemen geen contact op.
Heb enkel een jpg bmp logo verder niets. Ook is achtergrond wit ipv transparant maar ze weigeren contact.
Iemand nog idee hoe contact te krijgen?
Meerdere malen gevraagd of ze willen bellen maar nemen geen contact op.
Heb enkel een jpg bmp logo verder niets. Ook is achtergrond wit ipv transparant maar ze weigeren contact.
Iemand nog idee hoe contact te krijgen?
-
MAkkermans
Ik heb precies het zelfde.fdsn schreef:Begin dit jaar bestelling gedaan van drukwerk bij Swiftfrog en via Ideal vooruitbetaald..tot op heden is nog niet geleverd..en bijzonder is dat zowel op emails als ingesproken voicemails en zelfs op een aangetekende brief
Vorig jaar een logo gemaakt via zijn website. Uiteindelijk na een aantal maanden heb ik deze gekregen. Begin dit jaar heb ik het logo wat moeten aanpassen. Weer duurde het een eewigheid voordat het logo te downloaden was. Ook heb ik nog een reeds visitekaarten in de bestelling maar niks ontvangen nog. Ook op telefoontjes en emails word niet gereageerd.
Ik heb hem aangegeven dat ik mijn geld terug wil mocht het voor vandaag niet binnen zijn. Ben benieuwd! Anders aangifte doen want zie dit als oplichterij!
PFFFFF!!! had ik dit maar eerder gelezen ik heb de afgelopen week op de site spullen besteld maar idd geen reactie op mail telefonisch krijg ik ze ook niet te pakken.
dit is een beetje jammer!! ga er niet minder door eten maar vervelend is het wel voel me genaaid zonder te zijn aangeraakt!!
dit is een beetje jammer!! ga er niet minder door eten maar vervelend is het wel voel me genaaid zonder te zijn aangeraakt!!
helaas nergens wordt op gereageerd, en niet geleverd.
Voor allen die gedupeerd zijn...je kunt hiervan melding doen bij Meldpunt Internetoplichting;www.mijnpolitie.nl
Voor allen die gedupeerd zijn...je kunt hiervan melding doen bij Meldpunt Internetoplichting;www.mijnpolitie.nl
-
MAkkermans
Ik heb ondertussen 2 week geleden aangifte gedaan. Na vandaag een uitzending te hebben gezien van Peter R de Vries over het feit dat de politie niks doet met deze kleine aangifte`s heb ik er weinig hoop in mijn geld ooit terug te zien.
En eigen rechter spelen mag weer niet ... woedend word je hier om!!
En eigen rechter spelen mag weer niet ... woedend word je hier om!!
Na een kort onderzoek ben ik tot de volgende conclusies gekomen:
Swiftfrog.nl VOF wordt bestuurd door twee vennoten: dhr. J. Bosman en mevr. L. Taylor. Het woonadres van dhr. Bosman is Kerkstraat 54a, Hilversum. Omwonenden zien echter geen tekens van leven op dit adres.
Het woonadres van mevr. Taylor is Eva Besnyostraat 240, Amsterdam. Dit pand staat al vier maanden te huur.
Beide vennoten zijn tot op heden onvindbaar. Het gerucht ´vertrek naar Canada´ kan ontstaan zijn, aangezien mevr. Taylor is geboren in Canada.
Op dit moment is het belangrijk om slachtoffers te verzamelen. Wanneer er meerdere schuldeisers zijn, staan we sterker in de strijd tegen SwiftFrog.nl
Schuldeisers kunnen zich aanmelden via dit forum of via dalblas(at)dcaadvies.nl.
Deze wijze stel ik voor, aangezien Radar op dit moment geen prioriteit geeft aan de zaak.
Als juridisch adviseur kan ik slachtoffers begeleiden om gezamenlijk actie te ondernemen tegen deze wijze van oplichting.
Swiftfrog.nl VOF wordt bestuurd door twee vennoten: dhr. J. Bosman en mevr. L. Taylor. Het woonadres van dhr. Bosman is Kerkstraat 54a, Hilversum. Omwonenden zien echter geen tekens van leven op dit adres.
Het woonadres van mevr. Taylor is Eva Besnyostraat 240, Amsterdam. Dit pand staat al vier maanden te huur.
Beide vennoten zijn tot op heden onvindbaar. Het gerucht ´vertrek naar Canada´ kan ontstaan zijn, aangezien mevr. Taylor is geboren in Canada.
Op dit moment is het belangrijk om slachtoffers te verzamelen. Wanneer er meerdere schuldeisers zijn, staan we sterker in de strijd tegen SwiftFrog.nl
Schuldeisers kunnen zich aanmelden via dit forum of via dalblas(at)dcaadvies.nl.
Deze wijze stel ik voor, aangezien Radar op dit moment geen prioriteit geeft aan de zaak.
Als juridisch adviseur kan ik slachtoffers begeleiden om gezamenlijk actie te ondernemen tegen deze wijze van oplichting.
-
JohanBosman
Geachte lezers,
Mijn naam is Johan Bosman en ik ben sinds 2006 vennoot van SwiftFrog. Het betreurd mij erg om te lezen dat u eerder dit jaar slechte ervaringen heeft gehad met het (tijdig) leveren uw bestelling. Bovendien begrijp ik uit uw reacties dat uw klachten destijds niet fatsoenlijk beantwoord zijn.
Bij deze bied ik u bij deze mijn excuses aan voor deze gang van zaken. Ik verzoek ik u om contact met mij op te nemen als uw klacht nog steeds niet verholpen is. U kunt hiervoor een bericht sturen naar [email protected].
Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat uw klacht alsnog zo spoedig mogelijk en correct wordt afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
Johan Bosman
http://www.swiftfrog.nl
Mijn naam is Johan Bosman en ik ben sinds 2006 vennoot van SwiftFrog. Het betreurd mij erg om te lezen dat u eerder dit jaar slechte ervaringen heeft gehad met het (tijdig) leveren uw bestelling. Bovendien begrijp ik uit uw reacties dat uw klachten destijds niet fatsoenlijk beantwoord zijn.
Bij deze bied ik u bij deze mijn excuses aan voor deze gang van zaken. Ik verzoek ik u om contact met mij op te nemen als uw klacht nog steeds niet verholpen is. U kunt hiervoor een bericht sturen naar [email protected].
Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat uw klacht alsnog zo spoedig mogelijk en correct wordt afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
Johan Bosman
http://www.swiftfrog.nl
-
Guardian72
- Contacteer:
@ Johanbosman - de eerste klacht is in Maart hier gemeld ..
Beetje laat om te reageren dan.
Mogelijk kunt u direct ook een verklaring geven van de ogenschijnlijk tegenstrijdige gegevens KVK / WHOIS etc.
Beetje laat om te reageren dan.
Mogelijk kunt u direct ook een verklaring geven van de ogenschijnlijk tegenstrijdige gegevens KVK / WHOIS etc.
inmiddels alweer 2 maanden geleden gereageerd op bericht van eigenaar hdr. Bosman. Klacht ingestuurd zoals hij heeft aangegeven.
Helaas tot op heden geen reactie. En wat blijkt praktijken gaan gewoon door.
Wel geld incasseeren maar niet leveren, niet telefonisch bereikbaar, geen reactie op emails.
Mensen wees gewaarschuwd...
Helaas tot op heden geen reactie. En wat blijkt praktijken gaan gewoon door.
Wel geld incasseeren maar niet leveren, niet telefonisch bereikbaar, geen reactie op emails.
Mensen wees gewaarschuwd...
Ik heb een bestelling geplaatst op 30 septembere bij Swiftfrog en direct geld Euro 199,92 overgemaakt.
Tot op heden niets ontvangen., op e-mails en telefoontjes geen antwoord. Hoe kan ik mijngeld terug krijgen of toch nog de goederen ontvangen.
Ik besef dat hier iemsnd al langere tijd crimineel bezig is, waarom worden er toch nog steeds mensen de dupe van?
Jacques Janssen
Ittervoort
:
Tot op heden niets ontvangen., op e-mails en telefoontjes geen antwoord. Hoe kan ik mijngeld terug krijgen of toch nog de goederen ontvangen.
Ik besef dat hier iemsnd al langere tijd crimineel bezig is, waarom worden er toch nog steeds mensen de dupe van?
Jacques Janssen
Ittervoort
Via Swiftfrog KvK kwam ik op dit forum terecht, met helaas zeer herkenbare mails. Ook ik bestelde en betaalde een logo, op 19 september 2011. Ik ontving alleen een mail dat ik een account had aangemaakt; het logo bleef echter in de ontwerpfase staan. Meerdere mails en ook uiteindelijk een brief met het verzoek het gestorte bedrag terug te betalen leidden tot geen enkele reactie.
Ik ga nu een poging doen via [email protected] , en als dat tot niets leidt naar www. mijnpolitie.nl. Maar als er een collectieve actie via een advocaat plaatsvindt namens gedupeerden, sluit ik me daar graag bij aan.
Margo Kos
Alkmaar
Ik ga nu een poging doen via [email protected] , en als dat tot niets leidt naar www. mijnpolitie.nl. Maar als er een collectieve actie via een advocaat plaatsvindt namens gedupeerden, sluit ik me daar graag bij aan.
Margo Kos
Alkmaar
Ook ik heb een logo besteld en tot de dag van vandaag nooit iets ontvangen van "Swiftfrog".
Stom van mijzelf dat ik niet eerder heb gekeken of zij betrouwbaar zijn.. maar dat zijn ze dus ABSOLUUT niet!!!!
@Johan Bosman: [email protected] wordt NIET op gereageerd, ik heb nog steeds niet ontvangen waar ik voor heb betaald!!!
Ook ik sluit me graag aan als er een collectieve actie via een advocaat plaatsvindt namens gedupeerden!!!
Stom van mijzelf dat ik niet eerder heb gekeken of zij betrouwbaar zijn.. maar dat zijn ze dus ABSOLUUT niet!!!!
@Johan Bosman: [email protected] wordt NIET op gereageerd, ik heb nog steeds niet ontvangen waar ik voor heb betaald!!!
Ook ik sluit me graag aan als er een collectieve actie via een advocaat plaatsvindt namens gedupeerden!!!
Ook wij hebben drukwerk besteld bij Swiftfrog medio oktober 2011. Tot op heden niets meer gehoord en ook op onze emails en telefoontjes wordt niet gereageerd.
Onbegrijpelijk dat dit soort bedrijven in Nederland gewoon hun gang kan blijven gaan.
Ook wij sluiten graag aan indien er een collectieve juridische actie gaat volgen!
Onbegrijpelijk dat dit soort bedrijven in Nederland gewoon hun gang kan blijven gaan.
Ook wij sluiten graag aan indien er een collectieve juridische actie gaat volgen!
Oooohhhh neeee!!! laat t niet waar zijn.. hier nog een gedupeerde.. ik heb 3 dagen geleden een bestelling geplaats en betaald, maar ongeacht welk mail ik ook stuur.. ik hoor niets, bellen helpt ook niet. Ik heb alles afgekocht zodat het ook niet meer gedownload kan worden..
Ik sluit me dus aan bij allen..
gr. Oscar
Ik sluit me dus aan bij allen..
gr. Oscar
Helaas dezelfde problematiek, logo gemaakt en besteld/betaald. Geen reacties op mail, einde bericht.
Na status constatering KvK via de bank getracht retourneren betaling. Echter blijkt dat de ontvangende bank niet genegen is te communiceren over de klant, wat infeite betekent dat de bank frauduleuze handelingen toestaat.
Dit is een kwalijke zaak. Het zelfde geldt in feite voor de internet provider. De site zou geblokkeerd moeten worden.
Vanuit de eigenaar Swiftfrog zal best wel netjes gecommuniceerd worden naar de bank en provider.
gr. hans.
Na status constatering KvK via de bank getracht retourneren betaling. Echter blijkt dat de ontvangende bank niet genegen is te communiceren over de klant, wat infeite betekent dat de bank frauduleuze handelingen toestaat.
Dit is een kwalijke zaak. Het zelfde geldt in feite voor de internet provider. De site zou geblokkeerd moeten worden.
Vanuit de eigenaar Swiftfrog zal best wel netjes gecommuniceerd worden naar de bank en provider.
gr. hans.