| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met www.animeless.com?
-
dierenvriend1986
- Contacteer:
Iemand ervaring met www.animeless.com?
Heeft iemand op dit forum misschien ervaring met de webshop animeless?
Ik kan namelijk geen adres vinden of telefoon nummer. Ze adverteren ook op markrplaats met diverse serie's.
Ik had ze ook een email verzonden met de vraag of de spullen misschien ook af te halen zijn maar dan krijg ik een reactie dat de alleen een kantoor hebben in Nederland, dat kan ik overigens wel snappen maar er staat ook nergens een retouradres vermeld.
Ik kan namelijk geen adres vinden of telefoon nummer. Ze adverteren ook op markrplaats met diverse serie's.
Ik had ze ook een email verzonden met de vraag of de spullen misschien ook af te halen zijn maar dan krijg ik een reactie dat de alleen een kantoor hebben in Nederland, dat kan ik overigens wel snappen maar er staat ook nergens een retouradres vermeld.
Re: Iemand ervaring met www.animeless.com?
Probeer kontakt te leggen via mail:
http://www.animeless.com/contact_us.php
http://www.animeless.com/contact_us.php
-
Pindakaaspotje
lijkt me meer een eenmansbedrijfje van iemand die er zo wat centjes bijverdient. (wil niet zeggen dat het niet goed kan zijn).
Officieel moeten ze hun kvk-nummer en contactgegevens op de site zetten, al vraag ik me af of ze uberhaupt ingeschreven staan... maar ook dit zegt meer over de professionaliteit dan over de kwaliteit.
Overigens staat de site zelf op naam van
Administrator:
Name-- Baseem Hussein
EMail-: info AT webshopdiscounter.nl
tel --: +31.614109119
org: Baseem Hussein
Het Hoogt 225
Amsterdam,Amsterdam,NL 1025GW
Officieel moeten ze hun kvk-nummer en contactgegevens op de site zetten, al vraag ik me af of ze uberhaupt ingeschreven staan... maar ook dit zegt meer over de professionaliteit dan over de kwaliteit.
Overigens staat de site zelf op naam van
Administrator:
Name-- Baseem Hussein
EMail-: info AT webshopdiscounter.nl
tel --: +31.614109119
org: Baseem Hussein
Het Hoogt 225
Amsterdam,Amsterdam,NL 1025GW
-
dierenvriend1986
- Contacteer:
Bedankt Pindakaaspotje voor je snelle antwoord, ik heb overigens niets vreemds kunnen vinden over dit bedrijf.
@tennis: als je mijn eerste bericht had gelezen had je kunnen zien dat ik al een emailtje heb verzonden
@tennis: als je mijn eerste bericht had gelezen had je kunnen zien dat ik al een emailtje heb verzonden
-
Pindakaaspotje
niets vreemds wil niet altijd iets zeggen natuurlijk.. ik denk niet dat het bedrijfje in grote volumes handelt. Ik heb echt het idee dat het iemand is die vanuit thuis de zaakjes regelt (en waarschijnlijk zodra jij iets bestelt het pas bij de leverancier koopt). Nooit heeft stil gestaan dat je uberhaupt ingeschrven moet staan bij de kvk etc. Zolang het goed gaat is het natuurlijk allemaal ok, maar bij geen levering/garantie is het moeilijk als je geen contactadres hebt.dierenvriend1986 schreef:Bedankt Pindakaaspotje voor je snelle antwoord, ik heb overigens niets vreemds kunnen vinden over dit bedrijf.
voorwaardes zijn waarschijnlijk letterlijk gekopierd van een andere site met alleen de naam veranderd. Staan voorwaarde in die geen enkel raakvlak hebben met de webwinkel en mist oa koop op afstand/retour etc voorwaardes.
Ze staan in ieder geval in tegenstelling tot wat ze beweren niet ingeschreven bij de kvk.
12. Diversen
12.1 Animeless.com is gevestigd te Amsterdam - Nederland, en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel.
dierenvriend1986 schreef: @tennis: als je mijn eerste bericht had gelezen had je kunnen zien dat ik al een emailtje heb verzonden
Heb ik gelezen,ik bedoelde ook alleen jou twijfel:
Code: Selecteer alles
maar dan krijg ik een reactie dat de alleen een kantoor hebben in Nederland, dat kan ik overigens wel snappen [b]maar er staat ook nergens een retouradres vermeld.[/b]
-
dierenvriend1986
- Contacteer:
Ik heb vandaag een mailtje gekregen van Animeless.com met hun gegevens.
Animeless.com is een dochteronderneming van Beesan Media (KVK 34276053)
gevestigd op de Spaarndammerstraat 93 te Amsterdam.
Animeless.com is een dochteronderneming van Beesan Media (KVK 34276053)
gevestigd op de Spaarndammerstraat 93 te Amsterdam.
-
michielNED
Op dat adres zit een videotheek, het telefoonnummer van Beesan Media is ook hetzelfde nummer als van deze videotheek. Over dit bedrijf kan ik verder niets vinden. Verder zijn de algemene voorwaarden zoals al gemeld hier zijn niet in overeenstemming met de Nederlandse wet, en men vermeld verplichte bedrijfsgegevens niet.
Dit alles betekend niet direct dat het oplichters zijn die niet leveren, maar wel dat het zeker geen professioneel en serieus bedrijf is. En ook al werken ze ter goede trouw, vaak kennen ze bij dat soort bedrijven de wet niet en verkijken ze zich op de verantwoordelijkheid dat het hebben van een webwinkel met zich meebrengt.
Dit alles betekend niet direct dat het oplichters zijn die niet leveren, maar wel dat het zeker geen professioneel en serieus bedrijf is. En ook al werken ze ter goede trouw, vaak kennen ze bij dat soort bedrijven de wet niet en verkijken ze zich op de verantwoordelijkheid dat het hebben van een webwinkel met zich meebrengt.
-
dierenvriend1986
- Contacteer:
Ik heb mezelf voor genomen om hier niets te bestellen, vooral om dat het toch niet helemaal goed voelt en over het algemeen klopt dat wel
.