LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met www.nieuwe-werkrituelen.nl ?
-
Iemand ervaring met www.nieuwe-werkrituelen.nl ?
Ik wil een paar laarzen bestellen via deze website, maar zie nergens een vestigingsadres etc. staan. Ik heb ze via het contactformulier een bericht gestuurd, echter ook geen reactie gehad.
Zelf denk ik dat ik ze niet kan vertrouwen, maar ik kan geen reviews vinden online verder..
Iemand ervaring met deze webshop?
Zelf denk ik dat ik ze niet kan vertrouwen, maar ik kan geen reviews vinden online verder..
Iemand ervaring met deze webshop?
Re: Iemand ervaring met www.nieuwe-werkrituelen.nl ?
Ik vraag me af waar je al deze websites gevonden hebt..
Wat denk je zelf?Onze klanten altijd eerst komt. Wij erkennen dat zonder u, onze klanten, we niet zouden zijn waar we vandaag zijn. Wij streven ernaar om uw ervaring met ons zo aangenaam en makkelijk mogelijk te maken. Met dit in gedachten, hebben we een website die is zeer gebruiksvriendelijk en hebben een volledig bekwaam personeel bereid is om u te helpen op alle mogelijke manieren.
Bij Wholesale korting die wij hebben bijna 30 jaar ervaring in het bedrijfsleven. U kunt er zeker van als je koopt bij ons dat je koopt van een bedrijf dat weet de goederen bedrijf beter dan wie dan ook.
We houden de merken op de top van de lijn mode. Omdat de directe productie kunnen we nauwlettend toezien op de kwaliteit van al onze producten. We verkopen alleen de hoogste kwaliteit producten tegen de laagst mogelijke prijzen. Wij zijn altijd veranderen onze productlijnen te houden met de stijlen.
We maken gebruik van een beveiligd betalingssysteem dat de veiligheid van uw financiële transacties en gevoelige gegevens garandeert.
-
- Contacteer:
Er volgt niet echt een reactie van TS.
Heb deze site eens nagelopen - via openbare WHOIS van de SIDN.
Daarnaast is het mailadres dat er bij schijnt te horen een beetje vaag - en niet erg professioneel - maar da`s een persoonlijke mening.
De site zelf lijkt heel erg op de goedkope chinese webshops - google translate erover en hopen dat het ergens op slaat lijkt wel.
Soms wel grappig - maar vooral een puzzel in de trant van "wat zouden ze hiermee bedoelen".
Even doorzetten met google en ik vind deze twee:
http://www.baumhausberlin.de/community/ ... upporters/
https://www.linkedin.com/in/karen-admiraal-a7b50085
Het lijkt erop dat een of andere nepperd het domein of "gekaapt" heeft, of na verlopen gekocht heeft, om van de aanwezige google sporen gebruik te maken om te doen of men een echte al langer bestaande site is.
Hier bestellen lijkt me geen kwestie van OF je belazerd word, maar eerder van voor hoeveel je belazerd word.
Bij de andere vraag van TS - over de "pompetop1250.nl" hetzelfde verhaal
Deze site is vrij (dus, te koop) volgens SIDN en de site zelf bestaat ook niet (meer)
http://www.voorsternieuws.nl/algemeen/o ... e-top-1250
Ook hier weer een gevalletje van 'verlopen domein opkopen'
Ik vraag me heel serieus af wat TS nu precies wil bereiken met de vraag - is dit weer een verkapte soort spam?
Want - ik snap echt niet dat iemand schoenen zou kopen bij een site met zo`n vage naam.
(En, ben iets dergelijks al eens eerder tegengekomen - opgekochte domeinnaam, vlug een webshopje erop, incasseren en poef - ineens is ie weg)
En, het is echt geen 'rocket science' om bovenstaande te achterhalen - dat kan iedereen. Dus, bij ook maar een beetje twijffel - ga zoeken, google, SIDN etc.
Heb deze site eens nagelopen - via openbare WHOIS van de SIDN.
Volgens google zijn er heel veel mensen met dezelfde naam als de 'houder'.Domeinnaam nieuwe-werkrituelen.nl
Status actief
Houder Mila Hoonhout
Administratieve contactpersoon [email protected] i
Daarnaast is het mailadres dat er bij schijnt te horen een beetje vaag - en niet erg professioneel - maar da`s een persoonlijke mening.
De site zelf lijkt heel erg op de goedkope chinese webshops - google translate erover en hopen dat het ergens op slaat lijkt wel.
Soms wel grappig - maar vooral een puzzel in de trant van "wat zouden ze hiermee bedoelen".
Even doorzetten met google en ik vind deze twee:
http://www.baumhausberlin.de/community/ ... upporters/
https://www.linkedin.com/in/karen-admiraal-a7b50085
Het lijkt erop dat een of andere nepperd het domein of "gekaapt" heeft, of na verlopen gekocht heeft, om van de aanwezige google sporen gebruik te maken om te doen of men een echte al langer bestaande site is.
Hier bestellen lijkt me geen kwestie van OF je belazerd word, maar eerder van voor hoeveel je belazerd word.
Bij de andere vraag van TS - over de "pompetop1250.nl" hetzelfde verhaal
Deze site is vrij (dus, te koop) volgens SIDN en de site zelf bestaat ook niet (meer)
http://www.voorsternieuws.nl/algemeen/o ... e-top-1250
Ook hier weer een gevalletje van 'verlopen domein opkopen'
Ik vraag me heel serieus af wat TS nu precies wil bereiken met de vraag - is dit weer een verkapte soort spam?
Want - ik snap echt niet dat iemand schoenen zou kopen bij een site met zo`n vage naam.
(En, ben iets dergelijks al eens eerder tegengekomen - opgekochte domeinnaam, vlug een webshopje erop, incasseren en poef - ineens is ie weg)
En, het is echt geen 'rocket science' om bovenstaande te achterhalen - dat kan iedereen. Dus, bij ook maar een beetje twijffel - ga zoeken, google, SIDN etc.
Dat mailadres met een + erin wordt dus vaker bij dezelfde service gebruikt. Anders is er immers geen reden om er een nummer bij te zetten.Guardian72 schreef:Er volgt niet echt een reactie van TS.
Heb deze site eens nagelopen - via openbare WHOIS van de SIDN.Volgens google zijn er heel veel mensen met dezelfde naam als de 'houder'.Domeinnaam nieuwe-werkrituelen.nl
Status actief
Houder Mila Hoonhout
Administratieve contactpersoon [email protected] i
Op basis van bovenstaande posts lijkt het me duidelijk een malfide webshop.
-
Bedankt voor top reacties! het lijkt mij erg duidelijk...
Maar aansluitend op Regggy: Hoe kom je op dit soort sites terecht????
-
Ik zocht schoenen van Christofoli en laarzen van Helioform... Toen kwam ik deze sites tegen. Maar ik vond het te goedkoop en vertrouwde het niet.
Goed dat je skeptisch bent en het navraagt. Als iedereen dat zou doen waren er geen malfide shops meer. xDpegasus457 schreef:Ik zocht schoenen van Christofoli en laarzen van Helioform... Toen kwam ik deze sites tegen. Maar ik vond het te goedkoop en vertrouwde het niet.
-
- Contacteer:
We kunnen altijd dromenJulie4444 schreef:Goed dat je skeptisch bent en het navraagt. Als iedereen dat zou doen waren er geen malfide shops meer. xDpegasus457 schreef:Ik zocht schoenen van Christofoli en laarzen van Helioform... Toen kwam ik deze sites tegen. Maar ik vond het te goedkoop en vertrouwde het niet.