LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik wil graag weten of iemand ervaring heeft met Funtrend

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
brenda1976

Ik wil graag weten of iemand ervaring heeft met Funtrend

Ongelezen bericht door brenda1976 »

Ik heb een bestelling geplaats op donderdag 21 Oktober.
Heb deze bestelling (het gaat om inline skates voor mijn dochtertje) betaalt via Ideal.
Heb van Funtrend een bevestiging gekregen via de mail met mijn gegevens en odernummer, status in behandeling.
Kreeg hierna meteen een mail met betaling ontvangen.
De 3e mail kreeg ik maandag 25 oktober statuswijziging verzendklaar.
Heb tot op heden zondag 31 okotober nog steeds niets ontvangen.
Heb een mail gestuurd met de vraag of er een probleem is dat er al dagen verzendklaar staat bij de status maar dat ik nog steeds niets ontvangen heb.
Ben naar aanleiding van het wachten en mijn gevoel erbij gaan googlen en kwam toen op een site waar meerdere mensen op staan met hetzelde probleem.
Omdat het om een Ideal betaling gaat kan mijn eigen bank niets voor mij doen. Heb de site van Ideal bezocht en hier staat op dat je betalingen gedaan met Ideal niet kunt terughalen.
Ik weet nu dus niet meer wat te doen, op de site van Funtrend staat alleen een emailadres en verder geen contactgevens zoals adres en telefoon nummer.
Bij de betaling staat Mission Outdoor Events. Op hun site http://www.missionoutdoor.nl/ staat wel een adres en telefoon nummer en als je op deze site op webwinkel drukt wordt je doorgelinkt naar de site van funtrend. heb dit nummer gebeld maar er wordt niet opgenomen. Ik ga morgen dit nummer nog eens bellen in de hoop iemand te spreken te krijgen.

Heeft iemand een tip wat ik nog meer kan doen?

Pikoe

Re: Ik wil graag weten of iemand ervaring heeft met Funtrend

Ongelezen bericht door Pikoe »

Het is inderdaad hetzelfde bedrijf aangezien het BTW-nummer en het bankrekeningnummer overeenkomen.
Als ik jou was zou ik even tijdens kantooruren proberen te bellen en dus niet in het weekend, maar de ervaringen die je op internet leest zijn inderdaad op zijn zachtst gezegd niet positief. Maar er zijn niet veel ervaringen te vinden, dus wie weet.

Gesloten