In augustus 2012 hebben wij een indowoods kamerverdeler gekocht dat uit 6 stukken en totaal 3 meter bestond. 1 gedeelte van de kamerverdeler kon als traphekje gebruikt worden. Omdat onze kleine op dat moment 8 maanden was leek het ons handig om dit hekje eerst als echte "kamerverdeler " te gebruiken en vervolgens 1 gedeelte als traphekje. Dit gedeelte (het traphekje) hebben we ongeveer 7 maanden gebruikt.
Afgelopen weekend is ons traphekje kapot gegaan. Om deze reden heb ik gisteren contact gezocht met de webwinkel en het probleem voorgelegd. Er is mij teruggekoppeld dat als er contact met de leverancier moet worden gezocht het wat langer kan duren voordat er tot een oplossing kan worden gekomen. Heel vervelend want ik wil voor mijn dreumes van 15 maanden toch een veilige omgeving bieden! Wel kon er op zeer korte termijn een ander traphekje geleverd worden. Omdat ik dit toch met mijn partner wilde overleggen, heb ik aangegeven dat ik morgenochtend weer contact zou opnemen. Dat heb ik gedaan. Inmiddels had de webwinkel op eigen initiatief contact opgenomen met de leverancier Indowoods. Deze heeft aangegeven dat wij het traphekje "te ver" geopend hadden. Een hele ongepaste reactie vond ik. Je voelt je niet serieus genomen en omdat het deurtje van het hekje slechts 35 cm geopend kan worden, is het noodzakelijk om dit geheel te openen, anders komen wij er niet door heen... Uiteindelijk hebben wij ervoor gekozen om een ander traphekje te bestellen die uit voorraad leverbaar is, maar veel keuze was er niet. Je gaat tenslotte niet een aantal weken zonder traphekje zitten. Ik moet echt kwijt dat ik dit een hele slechte service van Indowoods vind! Ik heb uiteindelijk een redelijke korting gevraagd (1/6 van de kostprijs van de kamerverdeler van Indowoods). Na een korte onderhandeling met de webwinkel die nog verzendkosten in rekening wilde brengen (terwijl dit toch onder garantie moet vallen) hebben we een traphekje dat morgen geleverd wordt. Uiteindelijk geen verzendkosten betaald....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Indowoods kamerverdeler
Re: Indowoods kamerverdeler
Dus u geeft zelf aan dat het traphekje kapot is gegaan door verkeerd gebruik van uzelf (te ver geopend). Vervolgens krijgt u gratis een nieuw traphekje toegestuurd. en nog steeds is het niet goed? Wat hadden ze dan nog meer moeten doen?