LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inktcartridges
Inktcartridges
Van mij een "warme douche" voor Totaalinkt uit Elst.
De bestelde 10 cartridges voor mijn printer bleken niet te werken. Verkeerde of gewijzigde chip.
Na een e-mail aan Totaalinkt ontving ik zonder verdere kosten een kompleet pakket met 10 andere cartridges.
Dat noem ik service!
De bestelde 10 cartridges voor mijn printer bleken niet te werken. Verkeerde of gewijzigde chip.
Na een e-mail aan Totaalinkt ontving ik zonder verdere kosten een kompleet pakket met 10 andere cartridges.
Dat noem ik service!
-
Re: Inktcartridges
Voor het aanmelden van een warme douche moet je elders op de site zijn. Op het forum wordt alleen gediscussieerd over consumentenzaken. En als ik eerlijk mag zijn, zo bijzonder vind ik het niet dat het bedrijf verkeerde cartridges omruilt voor goede.
Waarbij ik me afvraag hoeveel consumenten er zullen zijn die maar liefst 10 inktcartridges nodig hebben voor hun printer.
Waarbij ik me afvraag hoeveel consumenten er zullen zijn die maar liefst 10 inktcartridges nodig hebben voor hun printer.
Wat is er zo gek aan om 10 cartridges tegelijk te bestellen? (Epson, en andere wellicht ook, hebben trouwens printer waar 6 cartridges in gaan).
Nu is er eens iemand positief over een bedrijf en is het weer niet goed. Leuk toch dat er ook eens positieve ervaringen worden gedeeld.witte angora schreef:Voor het aanmelden van een warme douche moet je elders op de site zijn. Op het forum wordt alleen gediscussieerd over consumentenzaken. En als ik eerlijk mag zijn, zo bijzonder vind ik het niet dat het bedrijf verkeerde cartridges omruilt voor goede.
-
Ik vind het nog steeds niks bijzonders als een bedrijf verkeerd levert en dat dan vervolgens omruilt. Lijkt me toch vrij normaal, of mis ik iets?
witte angora schreef:Voor het aanmelden van een warme douche moet je elders op de site zijn. Op het forum wordt alleen gediscussieerd over consumentenzaken. En als ik eerlijk mag zijn, zo bijzonder vind ik het niet dat het bedrijf verkeerde cartridges omruilt voor goede.
Heel simpel, TS heeft misschien meteen 2 serie´s gekocht!
Ik koop er meteen 25 stuks, meteen veel goedkoper.
Bij cartridges die niet van de printer-leverancier zelf zijn kan het gebeuren dat je de juiste bestelt en ze toch niet werken. Een oplossing is soms trouwens ook om de chips van de oude cartridges op de nieuwe te plakken. Super als het bedrijf dan nieuwe stuurt. Wel wonderlijk dat die dan ineens wel werken...
Inderdaad; ik kocht een aanbieding van 2 complete set's voor mijn A3 oversized printer (ik print professioneel). Ik zag wel dat de chip er anders uitzag, maar volgens de webwinkel waren ze geschikt voor mijn printer. Dat bleek niet het geval. Ik weet van collega's dat veel inktleveranciers dan als enige alternatief - tegen bijbetaling - de cartridges wel willen ruilen tegen de originele cartridges. Dat Totaalinkt mij zonder problemen te maken kosteloos gewoon twee nieuwe (wel andere !!) sets toestuurt, vind ik een uitstekende service, hetgeen wel eens een keer gezegd mag worden.
De truc van het wisselen van de chip zal ik op de niet bruikbare set eens proberen.
De truc van het wisselen van de chip zal ik op de niet bruikbare set eens proberen.
-
Je had ze toch omgewisseld?Oldy schreef: De truc van het wisselen van de chip zal ik op de niet bruikbare set eens proberen.
Klopt; er zit nu een goed werkende, geheel nieuwe set in. Die ik als vervanging toegestuurd kreeg. Die haal ik er niet uit.
De oude - lege - cartridges, die goed werkten, had ik nog liggen. Breng ik altijd netjes naar het chemisch afval.
Zo ook de niet werkende nieuwe set.
Ik heb de oude chips net omgezet naar de niet werkende nieuwe set. Ik wist niet dat dit zo makkelijk ging.
Ze liggen nu - afgeplakt tegen het lekken - klaar voor de eerstvolgende wissel.
Ben benieuwd.
De oude - lege - cartridges, die goed werkten, had ik nog liggen. Breng ik altijd netjes naar het chemisch afval.
Zo ook de niet werkende nieuwe set.
Ik heb de oude chips net omgezet naar de niet werkende nieuwe set. Ik wist niet dat dit zo makkelijk ging.
Ze liggen nu - afgeplakt tegen het lekken - klaar voor de eerstvolgende wissel.
Ben benieuwd.