Begin februari heb ik een Iphone kabeltje en adapter besteld bij 123accesoires.nl. Op hun website staat voor 18:00 uur besteld morgen in huis. Helaas heb ik op dit moment nog geen pakketje van hen ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd en ook de telefoon wordt niet opgenomen.
Daarnaast blijkt dat zij het 'trust mark webshop keurmerk' nog te gebruiken, terwijl het keurmerk deze webshop geroyeerd heeft (bevestigd door het keurmerk zelf).
Normaal gesproken kijk ik voor het bestellen van een product naar recensies, helaas heb ik dat dit keer niet gedaan. Op trustpilot staan ruim 600 recensies met voornamelijk slechte beoordelingen.
Ik heb een claim ingediend bij paypal om te kijken of ik via hen mijn geld kan terug krijgen.
Zijn er nog meer mensen met het zelfde probleem en zijn er mensen die hun geld nog wel hebben terug gekregen via de webshop?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iPhone-kabeltje van 123accesoires.nl niet ontvangen
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 feb 2018 16:31
iPhone-kabeltje van 123accesoires.nl niet ontvangen
Laatst gewijzigd door Radar op 21 feb 2018 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
-
- Berichten: 330
- Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50
Re: iPhone-kabeltje van 123accesoires.nl niet ontvangen
Het is inderdaad heel vervelend dat je niks ontvangen hebt.
Persoonlijk verwacht ik dat Paypall je gaat tegemoetkomen. Zelf heb ik dit al 2 keer gehad, een geschil geopend, na een week of 3, alles netjes via paypall terugbetaald gekregen.
Persoonlijk verwacht ik dat Paypall je gaat tegemoetkomen. Zelf heb ik dit al 2 keer gehad, een geschil geopend, na een week of 3, alles netjes via paypall terugbetaald gekregen.