Hier ook een paar jaar geleden wat besteld. Netjes in huis gekregen, dat wel (was alleen veel te lang en smal voor mijn dochter

). Stelde haar nog een vraag per mail, nooit antwoord op gekregen. Later zag ik weer wat leuks, ik weer een mailtje sturen met een simpel vraagje (omdat het vorige keer niet goed paste), weer geen antwoord. Toen heb ik haar nog een mail gestuurd dat ik dat niet zo netjes vind en dat het niet zo klantvriendelijk is. En dat ik niks bestel als ik niet eerst antwoord op mijn vraag krijg, jammer. Wederom geen reactie. Ik dacht toen ook: Jammer van de leuke kleertjes maar hier bestel ik dus nooit meer.
Nu heb ik me toch weer laten verleiden tot een aankoop...
En haar weer een mailtje gestuurd over iets anders, ook weer geen reactie. Ik heb nu alweer spijt. Als ze het druk heeft, zeg dat dan, daar hebben de meeste mensen best begrip voor! Of je moet gewoon niet zo'n bedrijfje hebben als je geen mail van (potentiële) klanten beantwoordt of de werkdruk niet aankan. Dat gaat je gewoon een keer opbreken want het kost je klanten, denk ik dan hè?
Nou hopen dat ik mijn bestelling snel binnen heb, en dat was dan echt de laatste keer.