LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Juffrouw Juul = Opgelost

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Qinneke

Juffrouw Juul = Opgelost

Ongelezen bericht door Qinneke »

Wie heeft ook ervaring met oplichting door deze internetwinkel. Wij hebben een aantal artikelen gekocht in november, ook het geld overgemaakt, maar zitten er al weken op te wachten. Het zou voor twee kinderverjaardagen zijn, maar die zijn inmiddels al achter de rug. Na herhaaldelijk per mail gevraagd te hebben waar onze betaalde spullen blijven laat Miranda niets van zich horen. Nu weten wij via een kennis dat haar mailadres echt wel werkt. Het stoort ons dat bij dit soort winkels klachten alleen per mail afgedaan kunnen worden en zij niet telefonisch bereikbaar zijn, daardoor lijkt het dat je als consument machteloos staat.

Hebben meer mensen ervaring met deze webwinkel die haar afspraken niet nakomt?
Laatst gewijzigd door Qinneke op 20 jan 2010 21:52, 2 keer totaal gewijzigd.

wolk4life

Re: Juffrouw Juul = Opgelost

Ongelezen bericht door wolk4life »

Domain name: juulenjonah.nl
Status: active

Registrar:
Sandtronic IT
Pascalstraat 2 a
3771RT BARNEVELD
Netherlands

astu

Creatura

Ongelezen bericht door Creatura »

Even goed op de website zoeken, dan zie je een verwijzing naar een nevenvestiging met wat meer gegevens.

Kamer van Koophandel: 24442566
Succes!

Qinneke

Ongelezen bericht door Qinneke »

Juffrouw Juul heeft eea netjes opgelost....!

wolk4life

Ongelezen bericht door wolk4life »

mooi zo..... 8)

Tuniekje

Ongelezen bericht door Tuniekje »

Helaas heb ik ook een klacht over juffrouw Juul (www.juulenjonah.nl): nadat ongeveer 2 dagen haar nieuwe collectie online stond, heb ik een tuniekje besteld en het bedrag van 46,70 direct overgemaakt (op 8-1-'10). Aangezien het lang duurde voor ik mijn bestelling ontving, heb ik op 28-1 gemaild met de vraag of het misschien al was opgestuurd, maar dan dus niet bij mij aangekomen óf dat ik het binnenkort kon verwachten? Op 1 febr. eindelijk reactie: stof was niet meer leverbaar; ik kon mijn geld terugkrijgen, maar ze had ook nog een ander stofje in de aanbieding. Ik koos voor mijn geld terug, want vond dat stofje lang zo mooi niet. Op 12, 17 en 19 febr. gemaild waar mijn geld blijft en aangegeven dat mocht ze uiterlijk afgelopen weekend niet reageren, ik de publiciteit ga opzoeken. Bij deze dus, want tot op heden heb ik nog niet mijn geld terug...
N.B. op 20 febr. j.l. wel weer een nieuwsbrief van juffrouw Juul ontvangen, dus ze is wel online...

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Is dit een webwinkel voor kleine meisjes ofzo?

Juffie Juul gaat trouwens stoppen, kijk maar op deze pagina:
http://www.juulenjonah.nl/c-588969/laat ... rouw-juul/

Berenice

Ongelezen bericht door Berenice »

28-1 gemaild met de vraag of het misschien al was opgestuurd, maar dan dus niet bij mij aangekomen óf dat ik het binnenkort kon verwachten? Op 1 febr. eindelijk reactie
30 en 31 januari zijn een zaterdag en zondag... dus zolang is de reactie tijd niet, helemaal niet als je 's avonds een mail hebt verzonden..

1 feb heb je dan officieel je order geannuleerd (ook al was je jurk niet leverbaar). Daarna heeft juffie Juul 30 dagen de tijd om je betaling terug te storten. Ze is dus niet crimineel bezig.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Mijn indruk is dat de webwinkel wel heel erg weinig tijd wordt gegund om te reageren. Kennelijk bestaat het beeld dat er een vrouw de hele dag achter de computer op mail zit te wachten, de praktijk is vaak dat een webwinkel naast het dagelijks werk wordt gerund.

Een beetje meer geduld zou redelijk zijn.

En nu wil ik binnen 2 uur een reactie want anders dan zwaait er wat !

jor

Ongelezen bericht door jor »

crazyme schreef: Een beetje meer geduld zou redelijk zijn.

En nu wil ik binnen 2 uur een reactie want anders dan zwaait er wat !
Gelukkig, ik ben op tijd :mrgreen:
Maar om bij het probleem te blijven, wat langer de gelegenheid geven om een antwoord te krijgen is redelijk. We zitten nu eenmaal niet allemaal (ja, ik weet het,sommige wel :wink: )24/7 op het internet

crazyme

jor schreef:Gelukkig, ik ben op tijd :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wat zijn we het weer eens 8)

SimsalaKIM

Ongelezen bericht door SimsalaKIM »

Juffrouw Juul gaat niet stoppen, SimsalaKIM verkoopt alleen de laatste stuks van haar vorige collectie. Het gaat dus niet om de aller laatste stuks die gemaakt gaan worden, maar om de rest-artikelen van vorige collecties.

Heleen09

Ongelezen bericht door Heleen09 »

[Ik koos voor mijn geld terug, want vond dat stofje lang zo mooi niet. Op 12, 17 en 19 febr. gemaild waar mijn geld blijft en aangegeven dat mocht ze uiterlijk afgelopen weekend niet reageren, ik de publiciteit ga opzoeken. Bij deze dus, want tot op heden heb ik nog niet mijn geld terug...
N.B. op 20 febr. j.l. wel weer een nieuwsbrief van juffrouw Juul ontvangen, dus ze is wel online...[/quote]

Heb je het geld nog steeds niet terug?

Nienke1976

Ongelezen bericht door Nienke1976 »

Wij hebben ook heel veel moeite moeten doen om onze bestelde produkten redelijk op tijd binnen te krijgen ...anderhalve maand.
Dat dit een lange levertijd had vooruit, maar als je het vervolgens binnenkrijgt en de draden hangen er nog bij, dan kan je wel huilen.
Mailcontact kortaf en zeer onprofessioneel.
Voor deze vraagprijs zou je toch iets meer klasse verwachten,helaas is het tegendeel waar.
Op cq aanmerkingen over haar geleverd produkt geen discussie over mogelijk.
Haar zogenaamde unieke produkten mag ze houden,er zijn vele ander leuke shops met een snelle levering nette afwerking en een redelijke prijs.
Geen aanrader deze site.

MvG Nienke de Ridder

ilseberk

Ongelezen bericht door ilseberk »

Deze Juf Juul is verder gegaan als webwinkel Birdy Blues. Ook deze winkel is echt geen aanrader. geweldig assortiment maar ben al 1,5 maand aan het wachten op mijn bestelling en ik krijg geen contact met ze. Erg jammer..........

crazyme

ilseberk schreef:Deze Juf Juul is verder gegaan als webwinkel Birdy Blues. Ook deze winkel is echt geen aanrader..
Laten we maar vast een nieuwe naam verzinnen

Juf Juul
Birdy blues

Ik denk charmante Charlotte

Of denderende driekus

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

O, alweer een nieuwe naam. Vorig jaar was het nog Mycupoftea.
Ze heeft hordes volgelingen op Twitter, maar die weten misschien niet hoe ze met klanten omgaat?
Binnen no time weer een nieuwe naam, ik kan daar eigenlijk maar 1 reden voor bedenken...

Gesloten