LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jurkje niet gekregen
Jurkje niet gekregen
Ik heb in mei een jurkje besteld bij gigi glamour dit kun je via facebook bestellen en ze heeft nu ook een website,na 3 weken had ik mijn jurkje niet ze zei dat ze hem had verstuurd en handgeschreven had ze mijn adres erop gedaan maar toen zei ze ik stuur wel een nieuwe nadat de eerste maar niet kwam ook de tweede kwam niet ,toen bleek dat er een letter van mijn postcode ontbrak want die was ik vergeten ,dit kon ik nog nakijken in berichten heb tnt benaderd en die zegt dat de sorteermachine hem eruit gooit en de postcode erbij zoekt vreemd 2 keer en niet krijgen,ik vroeg heb jij het adres wel goed maar ze zei dat ze nu op stickers was overgegaan en de adressen er meteen uithaalde hoe kan ze hem dan de tweede keer versturen? Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour want ik kan fluiten naar mijn jurk
Re: Jurkje niet gekregen
Gewoon bestelling annuleren en geld terug laten storten. Dit moet binnen 30 dagen.
Bestel niet zomaar bij facebook sjopjes
Bestel niet zomaar bij facebook sjopjes
Re: Jurkje niet gekregen
Bijzonder: u kunt wel fluiten maar van interpunctie heeft u nog nooit gehoord. Echter doet u beide wel creatief.Chamel schreef:Ik heb in mei een jurkje besteld bij gigi glamour dit kun je via facebook bestellen en ze heeft nu ook een website,na 3 weken had ik mijn jurkje niet ze zei dat ze hem had verstuurd en handgeschreven had ze mijn adres erop gedaan maar toen zei ze ik stuur wel een nieuwe nadat de eerste maar niet kwam ook de tweede kwam niet ,toen bleek dat er een letter van mijn postcode ontbrak want die was ik vergeten ,dit kon ik nog nakijken in berichten heb tnt benaderd en die zegt dat de sorteermachine hem eruit gooit en de postcode erbij zoekt vreemd 2 keer en niet krijgen,ik vroeg heb jij het adres wel goed maar ze zei dat ze nu op stickers was overgegaan en de adressen er meteen uithaalde hoe kan ze hem dan de tweede keer versturen? Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour want ik kan fluiten naar mijn jurk
-
- Berichten: 517
- Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21
Re: Jurkje niet gekregen
Dus TS vergeet een letter uit d'r eigen postcode door te geven (1 van de 2 letters..) en vervolgens stuurt dat bedrijf dat pakje ook nog naar dat adres metpostcode met maar 1 letter??
Schrijft dat bedrijfje trouwens haar eigen adres niet ook op het pakje?
Schrijft dat bedrijfje trouwens haar eigen adres niet ook op het pakje?
-
- Berichten: 32388
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Jurkje niet gekregen
Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
Re: Jurkje niet gekregen
Ik heb wel ervaring met de KPN webwinkel, ik vulde een verkeerd huisnummer in, maar wel bij de goede postcode (huisnummer 2 ipv 22), en kreeg 3 weken na annulering van de order nog vóór de verzending (koop op afstand was van toepassing) alsnog een track&trace waarop ik zag dat het pakket 2x niet kon worden aangeboden, en retour afzender was gegaan. En uiteraard wisten de buren op nummer 2 helemaal van niks.witte angora schreef:Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
Overigens hielp bellen met KPN niks, want blijkbaar weet niemand daar iets van de online digitenne bestellingen via kpn.com, de medewerkster stelde nota bene voor om het gesprek maar te beëindigen, want ze kon me niet verder helpen. En bij digitenne konden ze de hele online transactie nergens vinden.
Gelukkig had ik betaald met creditcard, dus ik heb een betwiste transactie ingediend, en dat is ergens bij kpn geland waar ze het blijkbaar op konden lossen..
-
- Berichten: 1009
- Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51
Re: Jurkje niet gekregen
Ik denk niet dat door een onvolledige postcode een pakje niet kan aankomen. Als de straatnaam en het huisnummer erop staat (wat bijna altijd het geval is) moet het toch geen probleem voor TNT zijn om het te bezorgen.witte angora schreef:Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
-
- Berichten: 32388
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Jurkje niet gekregen
Ik weet wel zeker dat dat het probleem is. Hier komt af en toe post die niet voor mij bestemd is. De straatnaam is een heel andere, de naam ook, het huisnummer is wel hetzelfde, en de postcode? Dat is de mijne. Er wordt tegenwoordig alleen op postcode en huisnummer gelopen, straatnaam en persoonsnaam doen er nauwelijks nog toe.weetnietveel schreef:Ik denk niet dat door een onvolledige postcode een pakje niet kan aankomen. Als de straatnaam en het huisnummer erop staat (wat bijna altijd het geval is) moet het toch geen probleem voor TNT zijn om het te bezorgen.witte angora schreef:Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
En ja, als die puntmutsen van de TNT, of hoe het heten mag, dan zelf een postcode in moeten vullen...
-
- Berichten: 1009
- Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51
Re: Jurkje niet gekregen
Ja dat snap ik want er wordt gekeken naar postcode en huisnummer. Als ik jou een brief of pakketje stuur zou ik kunnen volstaan met alleen je postcode en huisnummer en wordt het bij jouw bezorgd.witte angora schreef:Ik weet wel zeker dat dat het probleem is. Hier komt af en toe post die niet voor mij bestemd is. De straatnaam is een heel andere, de naam ook, het huisnummer is wel hetzelfde, en de postcode? Dat is de mijne. Er wordt tegenwoordig alleen op postcode en huisnummer gelopen, straatnaam en persoonsnaam doen er nauwelijks nog toe.weetnietveel schreef: Ik denk niet dat door een onvolledige postcode een pakje niet kan aankomen. Als de straatnaam en het huisnummer erop staat (wat bijna altijd het geval is) moet het toch geen probleem voor TNT zijn om het te bezorgen.
Maar als de postcode 1 letter tekort komt zal men toch gaan kijken naar straatnaam en huisnummer en dan moet TNT toch echt wel de juiste postcode erbij kunnen zoeken. Zo moeilijk is dat toch niet.
Re: Jurkje niet gekregen
Ikke.witte angora schreef:Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
Maar 2 dingen:
1) Zonder (geldige) postcode weet het pakje nog steeds zijn rechtmatige eigenaar te vinden. Duurt wat langer omdat het handmatig gesorteerd moet worden.
2) Als het goed is staat adres van afzender erop. Bij onbestelbaar is de post verplicht het retour afzender te sturen. Pakket zonder afzender MOGEN ze niet eens accepteren.
Re: Jurkje niet gekregen
Dan nog. De webwinkel is er verantwoordelijk voor dat het pakket goed aankomt, zij dienen dus ook het verzendadres goed te controleren en zonodig te verbeteren. Dat zij die controle niet uitvoeren is niet het probleem van de klant.witte angora schreef:Wie heeft ook een slechte ervaring met klanten die zelf hun adres niet goed doorgeven en vervolgens gaan klagen dat het pakje niet aankomt?Wie heeft ook een slechte ervaring met gigi glamour
Re: Jurkje niet gekregen
Het is dus niet de verantwoordelijkheid van de verkoper dat de koper de gegevens niet goed doorgeeft, al was het in dit geval wel netjes geweest om hierover even een mailtje te sturen. Valt toch op, lijkt me.
Dan is PostNL natuurlijk een ramp met dit soort dingen. Ik ken een geval waarbij een pakje een aantal weken heen en weer gestuurd is van het ene naar het andere sorteercentrum, voordat er iemand op het idee kwam om het adres even te controleren. Kan wel even duren dus.
Dan is PostNL natuurlijk een ramp met dit soort dingen. Ik ken een geval waarbij een pakje een aantal weken heen en weer gestuurd is van het ene naar het andere sorteercentrum, voordat er iemand op het idee kwam om het adres even te controleren. Kan wel even duren dus.
Re: Jurkje niet gekregen
mh73 schreef:Het is dus niet de verantwoordelijkheid van de verkoper dat de koper de gegevens niet goed doorgeeft
Maar wel dat het pakje goed aankomt.