LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kamera-express.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
paganin

Kamera-express.nl

Ongelezen bericht door paganin »

Ik ben van plan om de Nikon D40 te kopen, na wat speurwerk kwam ik op www.kamera-express.nl uit, waar bovengenoemde camera relatief goedkoop wordt aangeboden (459 euro tegenover 599 voor dezelfde camera bij Dixons).

Nu vraag ik mij af, zijn er hier mensen die ervaring hebben met het kopen via deze website? Zo ja, brand maar los. :)

Dirkie

Re: Kamera-express.nl

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik heb geen ervaring met kopen via de website van Kamera Express. Wel met kopen in de winkel in Capelle a/d IJssel. En dat is geen probleem. Grote overzichtelijke winkel, veel arikelen en een lage prijs. Over service kan ik niet veel zeggen, want die heb ik tot nu toe nog niet nodig gehad :lol:

Veel plezier met je aan te schaffen camera. Ik ben zeer te spreken over mijn D40!

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

www.tweakers.net/shopsurvey

zoek en zie.

http://tweakers.net/shopreview/1234

Lijkt redelijk betrouwbaar ;)

een

Ongelezen bericht door een »

Wij hebben er onze camera gekocht. Kwam op ons zeer goed over: liefhebbers met verstand van zaken en ze hebben nog goede prijzen ook! De service afdeling heb ik nog niet nodig gehad dus daar kan ik niets over melden. Advies en uiteindelijk koop ging zeer goed. Het is ook goed druk in de winkel en dat zegt mij altijd veel!

Gesloten