LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kampeergoed
Kampeergoed
Liever kampeerslecht. Allereerst waren er 2 bestelde dingen niet. Na verzending bleek dat er een onderdeel incompleet was, en er was een verkeerd item geleverd. Bij de mail stond vrij dreigend dat binnen 24 uur dit gemeld moest worden. Dat heb ik gedaan, maar na 24 uur had ik nog niets van kampeergoed gehoord. Daarop heb ik een boze mail geschreven, waarin ik meldde dit aan de kaak te stellen als ik niet snel antwoord kreeg. Daarop een mailtjevdat de fout was hersteld, en dat ik moest overwegen een vriendelijker toon aan te slaan. Excuses voor de driedubbele fout en slordigheden konden er niet af. Wel nu de goede spullen in huis, maar ik vind dit geen stijl. Nooit meer kopen in deze winkel dus!
-
Re: Kampeergoed
Toch wel jammer dat je als bedrijf een "fout" maakt, maar het wel hersteld, toch nog flink openbaar door de modder wordt getrokken.
mja, misschien. Het gaat TS er vooral om HOE het probleem werd opgelost. Daarbij gaat ze wel voorbij aan het feit dat je als klant ook nog wel wat verantwoordelijkheden hebt en dat een vriendelijk woord woede doet bedaren. En dat elk verhaaltje twee kanten heeft weten elk forumlid inmiddels wel.
TS is haar ei kwijt en waarschijnlijk zien we TS nooit meer terug.
TS is haar ei kwijt en waarschijnlijk zien we TS nooit meer terug.
-
Ok, maar het bedrijf behoud wel de schade, omdat TS niet zo vriendelijk was, jammer.