Hallo, ik had een order geplaatst bij een webwinkel: KantoorCentrum.nl.
Netjes betaald via intenetbankieren bij de ABN-AMRo.
Heb gemaild via hun site omdat mijn spullen niet geleverd werden.
Proberen te bellen, maar er neemt niemand op. Nog een aantal mailtjes gestuurd, niets....
Meteen mijn geprobeerd om mijn bedrag terug te laten storten, helaas, dit gaat niet als het geen automatische incasso betreft...aldus de ABN-AMRO !!!!???????? Wat krijgen we nu....!!!!!
Geprobeerd via google en andere bedrijven in Urk om erachter te komen of het bedrijf wel bestaat, Kamer van Koophandel, uiteindelijk politie, daar moet ik nu aangifte doen....maar ja of dat helpt ??
MIjn vraag: Heeft iemand meer deze ervaring met dit bedrijf of soortgelijks?
Hoe krijg je je geld wel terug? Termijn van 30 dagen is bijna verstreken....
Help !!!!!!
Kan ik fluiten naar mijn centen??
Snelle actie geboden graag
groet
Anja
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KantoorCentrum.nl, webwinkel die niet levert !!!
Re: KantoorCentrum.nl, webwinkel die niet levert !!!
Je kunt een incassobureau in schakelen. Er lopen er hier een aantal rond die het voor consumenten opnemen.
Dank je, dat is inderdaad een optie. Na aanhoudelijk bellen en mailen, rondvraag bij andere bedrijven op hetzelfde adres en omgeving, leert dat er meer klanten zijn die hun spullen niet geleverd hebben gekregen, laatste mail gestuurd, limiet gested, nogmaals en gemeld dat ik binnen een dag mijn geld of artikelen wil hebben anders doe ik aangifte. Heb inmiddels bericht gehad, via mail dat het bedrag teruggestort gaat worden vandaag of dat ik alnog mijn spullen kan hebben !!!???? Nu krijg ik ineens wel een reactie !! Wil niet zeggen dat ik mijn bedrag terug krijg, maar ik heb nu zowiezo iets zwart op wit. Als morgen het bedrag nog niet teruggestort is, overweeg ik om een incassobureau in te schakelen. Ik wacht het nog een dag af, maar alvast bedankt voor de tip.
-
- Contacteer:
https://www.sidn.nl/over-nl/whois/
Domeinnaam kantoorcentrum.nl
Status actief
Houder Webmind
Administratieve contactpersoon [email protected]
Webmind is de eigenaar van de site - wat zeggen zij?
Domeinnaam kantoorcentrum.nl
Status actief
Houder Webmind
Administratieve contactpersoon [email protected]
Webmind is de eigenaar van de site - wat zeggen zij?