LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kidscover.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
anitadeb

kidscover.nl

Ongelezen bericht door anitadeb »

Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met de i-padcovers van kidscover.nl?

Omdat ik mijn zoontje van 4 ook met de ipad wil laten spelen heb ik via kidscover.nl een speciale cover bestelt. Deze cover excact volgens de handleiding aangebracht.
Daarna is Bram, mijn zoon, ermee gaan spelen maar na 4 dagen, toen hij aan het spelen was, hoorde ik een harde knal. Het bleek dat de cover was opengeschoten. Met als resultaat dat mijn nieuwe ipad kapot is en volgens de mediamarkt total los is.

De cover teruggestuurt naar kidscover.nl. Zij vertelden me dat dit onder de garantie valt en ik een nieuwe cover krijg. Over vergoeding van mijn ipad willen ze echter niet praten.

Zijn er meer mensen die dit is overkomen?

devious

Re: kidscover.nl

Ongelezen bericht door devious »

hmm, maar ik zou ze zeker wel aansprakelijk stellen. Vooral omdat het defect wordt herkent en onder de garantie valt. Als dus inderdaad door die cover de iPad aan gort ligt heeft de webwinkel heel wat te vergoeden. Ik zou er zeker werk van maken.
Artikel 14. Geschillen
14.1 De afnemer kan voor vragen en/of klachten mailen naar KidsCover klantenservice op het adres [email protected]. Klachten worden doorgaans binnen 30 dagen behandeld. Indien dit om enige reden niet mogelijk is wordt de afnemer op de hoogte gesteld van de vertraginsduur.
14.2 De afnemer is in de gelegenheid het geschil voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie. Dit kan zijn de geschillencommissie Thuiswinkel of een andere gelijkwaardige geschillencommissie, hetgeen onverlet laat het recht van de afnemer het geschil voor te leggen aan een daartoe bevoegde rechter.
copyright en alle rechten voorbehouden : KidsCover
voor deze KidsCover-Bemmel
Op naar de geschillencommiccie Thuiswinkel dus. Maar euh..hoe krijgt een foam cover een iPad uit elkaar? Is je kind niet toevallig ergens tegenaan gelopen oid?

Gesloten