LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kistradio

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
JokerJ

Kistradio

Ongelezen bericht door JokerJ »

Enkele producten besteld bij Kistradio.nl
Order is geplaatst en betaald, echter geen actie of reactie van deze webwinkel.
Na onderzoek heeft webwinkel problemen met leveren. Diverse mails gestuurd maar geen reactie vernomen. Ook telefonisch geprobeerd en geen responce.
Graag reacties !!

dhc

Re: Kistradio

Ongelezen bericht door dhc »

Kijk op de site en lees het stukje dat in rode lettertjes geschreven is...

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

dhc schreef:Kijk op de site en lees het stukje dat in rode lettertjes geschreven is...
En daar staat ????

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

Chocomelk schreef:
dhc schreef:Kijk op de site en lees het stukje dat in rode lettertjes geschreven is...
En daar staat ????
TOT NADER ORDER NEEM IK GEEN NIEUWE ORDERS MEER AAN. Door omstandigheden kan ik de afgelopen tijd niet naar behoren en wens leveren. Totdat alle tot nu toe geplaatste orders uitgeleverd zijn en een en ander stevig gewijzigd wordt verwijs ik u graag naar de heren van ACCUSAFE.NL. Een van de oprichters is de ontwikkelaar van de AccuSafe zoals ik die verkocht en ontwikkelaar een vernieuwde versie. Zij verkopen tevens de TA2024 en allerlei aansluit accessoires.
Bron= http://www.kistradio.nl/ :wink:

JokerJ

Dank voor de reactie, maar toen ik de bestelling plaatste was dit nog niet gemeld en beschreven. Ik kon toen nog gewoon een bestelling plaatsten en ervan uitgaan dat een en ander afgehandeld zou worden. Jammer dat hij niet reageerd op emails anders was deze handeling bij radar niet nodig geweest.

JokerJ

Na diverse mails met het verzoek contact op te nemen om een en ander door te praten, telefonisch contact gezocht (geen gehoor, telefoon gaat wel over), geen enige response van zijn kant. Hoe lang gaat dit nog duren eer er een oplossing komt ? Heeft iemand al enig contact gehad met L. Roelofsma (eigenaar Kistradio.nl). Graag uw reacties.

dhc

Geef het op, de toko zal wel failliet zijn. Het is namelijk erg gebruikelijk dat schimmige sites op melden dat ze problemen hebben met uitleveren. Gebruikelijke omschrijving voor: "bedankt voor uw bestelling en centjes, ik ben pleite".....

JokerJ

Dat zal inderdaad wel zo zijn, dat het geld pleite is.
Ik vraag me af wat hier aan te doen valt om de schade te verhalen danwel te beperken.

dhc

Je kunt het bedrijf, of wat daar van over is, schriftelijk in gebreke stellen en je geld terugvorderen. Zet in je brief ook dat je een incassoprocedure gaat starten als je je geld niet binnen (30 dagen) retour hebt.

Zelf denk ik dat het "trekken aan een dood paard" blijft.....Meneer zal zich wel failliet verklaard hebben en dan ben je de laatste in de rij...

Gesloten