Iemand ervaring met deze webshop? www.kitchenaidoutlet.nl
Ik kwam ze tegen via Marktplaats, maar aangezien er totaal geen NAW-gegevens op de site staan heb ik ze gevraagd of ik het ook op kon halen en ter plaatse betalen. Ik kreeg een korte mail terug waarin ze aangaven dat alleen online de producten konden worden besteld.
Gezien de hoogte van het bedrag durf ik dit niet aan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kitchenaid outlet
-
- Contacteer:
Re: Kitchenaid outlet
Je kan altijd een WHOIS actie doen via (link) https://www.sidn.nl/over-nl/whois/
Hier vind je onder andere:
Het mail adres wekt al helemaal geen vertrouwen.
KVK - kent de naam niet, mogelijk is het ingeschreven onder een andere naam - maar als ik daar ook al niets vind ...
Ander, niet zo fijn punt, is dat ze maar 1 betaalmethode kennen - overschrijving.
De algemene voorwaarden zijn zo algemeen dat niet eens de bedrijfsnaam erin staat.
Inderdaad nergens een naam, adres of wat dan ook te vinden.
Mijn conclusie: Teveel vraagtekens, te vage site - blijf hier weg, ver weg.
Hier vind je onder andere:
Wat hier opvalt is dat deze site 'al' sinds 16 Oktober bestaat.Domeinnaam kitchenaidoutlet.nl
Status actief
Houder Klinge, Jan
Administratieve contactpersoon droekternaazi21@gratisemailprovider
Registrar TransIP BV
Datum registratie 2013-10-16
Het mail adres wekt al helemaal geen vertrouwen.
KVK - kent de naam niet, mogelijk is het ingeschreven onder een andere naam - maar als ik daar ook al niets vind ...
Ander, niet zo fijn punt, is dat ze maar 1 betaalmethode kennen - overschrijving.
De algemene voorwaarden zijn zo algemeen dat niet eens de bedrijfsnaam erin staat.
Inderdaad nergens een naam, adres of wat dan ook te vinden.
Mijn conclusie: Teveel vraagtekens, te vage site - blijf hier weg, ver weg.
als de contactgegevens niet genoeg vraagtekens opwerpen , dan weet ik het ook niet meer:
Onze bedrijfsgegevens
Adres:
Kitchenaidoutlet.nl
Address 1
Telefoon:
123456789
-
- Contacteer:
Ik vermoed zelfs dat de naam onjuist is - er is iemand met dezelfde naam werkzaam bij i-kook in Hengelo.
Mogelijk probeert de site op deze manier mee te liften en een zweem van betrouwbaarheid te creeeren..
Om een onjuiste connectie te voorkomen - plaats ik even geen linkje.
Mogelijk probeert de site op deze manier mee te liften en een zweem van betrouwbaarheid te creeeren..
Om een onjuiste connectie te voorkomen - plaats ik even geen linkje.
Ik zie nu de link... Hebben het hier over "Jan".
Overigens wordt er vanuit 'de outlet' ook niet meer op e-mail gereageerd wanneer ik kritische vragen stel (t.a.v. het ontbreken van bijvoorbeeld de contactgegevens).
Overigens wordt er vanuit 'de outlet' ook niet meer op e-mail gereageerd wanneer ik kritische vragen stel (t.a.v. het ontbreken van bijvoorbeeld de contactgegevens).
-
- Contacteer:
LongTwo schreef:Ik zie nu de link... Hebben het hier over "Jan".
Dat is vaak zo met schimmige bedrijfjes - zodra je kritisch word, haken ze af, en hopen ze op een minder alert slachtoffer.