Ik heb een kite buggy set besteld bij kite fun noordholland, vorige week donderdag werd ik gebeld dat hij verstuurd was.
Maar helaas niets gehad.
Ook neemt men nu de telefoon niet meer op en reageerd men ook niet op voicemail berichten.
Zijn er meer mensen met deze problemen?
johan
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kite fun noordholland kite buggy gekocht
-
johan kreeft
Re: kite fun noordholland kite buggy gekocht
Ik heb het zelfde probleem bij Kite Fun Noord Holland.
Via marktplaats heb ik een kite bar gekocht maar tot op heden niet geleverd gekregen.
Aangezien ze op de mails die ik stuurde niet reageerde heb ik ze meerdere malen gebeld totdat er op een gegeven moment eindelijk opgenomen werd.
Mij werd verteld dat de laptop stuk was en dat ze daarom niet reageerde op mijn emails, maar er werd me verzekerd dat de bar uiterlijk dinsdag (27 juli) bij me binnen moest zijn. Ze wenste mij daarbij nog veel plezier met de bar, welke ik tot op heden helaas nog niet heb ontvangen.
Via marktplaats heb ik een kite bar gekocht maar tot op heden niet geleverd gekregen.
Aangezien ze op de mails die ik stuurde niet reageerde heb ik ze meerdere malen gebeld totdat er op een gegeven moment eindelijk opgenomen werd.
Mij werd verteld dat de laptop stuk was en dat ze daarom niet reageerde op mijn emails, maar er werd me verzekerd dat de bar uiterlijk dinsdag (27 juli) bij me binnen moest zijn. Ze wenste mij daarbij nog veel plezier met de bar, welke ik tot op heden helaas nog niet heb ontvangen.
Ik heb via Marktplaats een bij hen een 2e handse kiteset gekocht. Keurige emailcommunicatie met ene Nancy. Netjes betaald en vervolgens nog steeds niets ontvangen en men reageert niet op email naar de gmail emailaccount.
Hoe varen jullie in deze kwestie ?
Mvg
Marcel, Tilburg
Hoe varen jullie in deze kwestie ?
Mvg
Marcel, Tilburg
-
johan kreeft
helaas nog steeds niets gehoord van hen.
-
Korfbaljeugd
Wij hadden met 26kinderen een clinic van 2uur bij deze organisatie geboekt,
gelukkig nog niet betaald. Maar het nummer was op de dag zelf niet te bereiken en uitgeschakeld. Wij hebben deze groep kinderen moeten teleur stellen op de dag zelf, wat wij als erg naar hebben ervaren. Als kleine vereniging zijn alle kosten die gemaakt worden belangrijk en zo ook deze dag waar wij wel vervoer en parkeer kosten hebben gemaakt. Nu was het mooi weer en hebben we ons met de kinderen wel vermaakt maar het is en blijft vervelend om kinderen teleur te stellen.
gelukkig nog niet betaald. Maar het nummer was op de dag zelf niet te bereiken en uitgeschakeld. Wij hebben deze groep kinderen moeten teleur stellen op de dag zelf, wat wij als erg naar hebben ervaren. Als kleine vereniging zijn alle kosten die gemaakt worden belangrijk en zo ook deze dag waar wij wel vervoer en parkeer kosten hebben gemaakt. Nu was het mooi weer en hebben we ons met de kinderen wel vermaakt maar het is en blijft vervelend om kinderen teleur te stellen.