LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht bestbabyshop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wkluft

Klacht bestbabyshop

Ongelezen bericht door wkluft »

Bestbabyshop levert product niet uit en betaald geld ook niet terug.

Op 27 februari 2013 heeft mijn schoonmoeder een product besteld via de webshop van bestbabyshop.
Dit product was een kado voor de 1ste verjaardag van mij zoontje op 17-04-2013.
Hoewel op de website stond dat het product direct leverbaar was kregen wij de bestelling maar steeds niet binnen, op 2 april telefonisch contact gehad en het product was niet op voorraad en ook niet duidelijk wanneer het binnen zou komen.
Daarop hebben wij de bestelling geannuleerd en het geld zou direct terug over gemaakt worden.

Op 8 mei hebben wij via email geïnformeerd naar de terug betaling omdat deze nog steeds niet binnen was en daarop hebben wij geen reactie ontvangen.
Daarna hebben wij nog 4 maal wekelijks telefonisch contact gehad waarbij telkens het zou worden doorgegeven aan de boekhouder.
Daarop hebben wij een schriftelijke ingebreken stelling gestuurd en ook geen reactie ontvangen.
Nog diverse malen gebeld en telkens het zelfde verhaal: Directeur eigenaar van Dijk zou terug bellen (nooit gedaan) en de boekhouder zou betalen.
Met als top punt vandaag het verbreken van de verbinding bij telefonisch contact.

Tot op heden hebben wij geen terug betaling mogen ontvangen. (5 maanden!)
We hopen als nog op een positieve afwikkeling.
(mocht bestbabyshop dit lezen mijn ordernummer is: 21310497)

Zijn er mensen met soort gelijke ervaringen met dit bedrijf?

En wat kan ik nu verder nog doen, mijn schoonmoeder heeft geen rechtsbijstand verzekering.

Het betreft:
www.bestbabyshop.nl
[email protected]
Jules verneweg 26
7821 AE Emmen
0591-669244
KVK Drenthe: 04065188

Barman

Re: Klacht bestbabyshop

Ongelezen bericht door Barman »

Gesloten