ik heb 10 dagen geleden een bestelling gedaan bij Bulbby.com, een internetwinkel met naamcadeau's.Ik heb een klacht hierover. ik heb betaald en verwachtte het produkt binnen 5 werkdagen thuis te krijgen.10 dagen later krijg ik een mail: het is uitverkocht, wilt u iets anders, wachten kan ook, over ongeveer 2 weken komt het binnen. Het is een kadootje, ik wil niet zo lang wachten, mijn geld krijg ik niet terug, want ze hebben 30 dagen de tijd te leveren. Enig begrip heb ik wel voor onmacht, maar waar ik niet goed van word: op bulbby.com zijn deze artikelen nog "
gewoon leverbaar"pas als je betaald hebt krijg je na een tijdje een mailtje dat het nog een x aantal weken kan duren!ik heb hierover geklaagd en hun reaktie..complete stilte.
ik koop nooit meer bij bulbby.com! Mijn vraag: worden dit soort praktijken gewoon geaccepteerd, of is er een instantie waar ik mijn verhaal kan halen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht internetwinkel bulbby.com
-
schepersem
Re: klacht internetwinkel bulbby.com
Hallo Daniel,
Ik lees net je reactie. Erg vervelend en jammer dat je zo ontevreden bent. Wij kunnen geen mail vinden met een klacht van Daniel van de afgelopen maanden. Zou je ons hierover willen bellen? We zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur. Ik begrijp ook niet hoe je aan 30 dagen wachttijd komt want als iets niet op voorraad is krijg je ook de mogelijkheid om je geld teruggestort te krijgen. Ik hoor graag van je.
Ellen Schepers, Bulbby.com
Ik lees net je reactie. Erg vervelend en jammer dat je zo ontevreden bent. Wij kunnen geen mail vinden met een klacht van Daniel van de afgelopen maanden. Zou je ons hierover willen bellen? We zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur. Ik begrijp ook niet hoe je aan 30 dagen wachttijd komt want als iets niet op voorraad is krijg je ook de mogelijkheid om je geld teruggestort te krijgen. Ik hoor graag van je.
Ellen Schepers, Bulbby.com