Ik heb op woensdag 24/07/2013 online een Samsung Galaxy S2 Plus i9105 White besteld bij Trowaa.nl
á € 245,- voor mijn dochter. Deze heb ik ook gelijk betaald via iDeal.
Meteen ontving ik een bevestigingsmail van mijn geplaatste bestelling welke binnen 1 tot 3 werkdagen zou worden geleverd. Alleen bleef het daarbij. Maandag 29/07 geprobeerd te bellen. Het vaste nummer bestaat niet en het mobielnummer is de voicemail van vol. Dan maar mailen voor de status van mijn bestelling. Daarop ontving ik een wazig mailtje dat het product niet leverbaar was. Terwijl het wel gewoon beschikbaar is op hun website. Ik heb toen gevraagd mijn bestelling te annuleren en het geld terug te boeken. Dit was alles geen probleem volgens Trowaa. Helaas tot op heden is geen geld terug geboekt en heb n.a.v. mijn mails het ene op het ander wazige mailtje ontvangen met telkens een ander antwoord/smoesje.Dan wordt gezegd dat het bedrag binnen 14 dagen wordt teruggestort, dan weer de vraag wanneer ik mijn bestelling geannuleerd heb en krijg je weer een antwoord dat het bedrag binnen 30 werkdagen wordt retour betaald. Ik ben dus nu echt bang dat dit gewoon bedrog is. Er komen ook steeds meer klachten binnen bij Klacht.nl. Ik was van mening dat Qshops Keurmerk stond voor meer zekerheid. Maar wat kan ik nu nog doen ? Hoe krijg ik nu mijn geld terug ?
Graag een reactie, Mvgr. Nicole
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht over bestelling bij Trowaa.nl
Re: Klacht over bestelling bij Trowaa.nl
U heeft op grond van de wet recht op zo spoedig mogelijke terugbetaling. Als u na die dertig dagen nog geen geld heeft dan kunt uw geld terug halen door uw vordering uit handen te geven aan een incassobureau inschakelen of naar de rechter te gaan, al dan niet met juridische vertegenwoordiging. Het is raadzaam om de dagvaarding te laten schrijven door iemand, de rest kunt u in principe zelf. Daarnaast doet u er goed aan om te letten op de kosten die voor dergelijke diensten in rekening worden gebracht.
-
Keurmerken bemiddelen alleen maar. Lukt dat niet dan trekken ze ook gewoon hun handen er van af. Heb je het al via hun geprobeerd?Flupenmup schreef:Ik was van mening dat Qshops Keurmerk stond voor meer zekerheid. Maar wat kan ik nu nog doen ?
Incassobureau Welke vordering wil je dan aan ze verkopen? En naar de rechter...tsss..alfatrion schreef:... door uw vordering uit handen te geven aan een incassobureau inschakelen of naar de rechter te gaan, al dan niet met juridische vertegenwoordiging. ...