Vorig jaar heb ik een bench besteld bij Witjes Verzendhuis. Deze was binnen een week al kapotgemaakt door onze pup. Nou was ze vrij sterk, maar ik kan me niet voorstellen dat welke pup dan ook een stalen bench kapot krijgt. Hier heb ik verder geen woorden aan vuil gemaakt, omdat ik zoiets had van, foutje moet kunnen.
Januari van dit jaar heb ik een trimtafel van €179 besteld bij Witjes verzendhuis. Na een maand (jazeker een maand) een keer gebruikt te hebben, springt onze hond eraf en klapt de tafel ineen, met de poten naar buiten. Moet je je voorstellen dat dit gebeurd als de hond er nog op had gestaan. Dit heb ik natuurlijk gemeld bij witjes verzendhuis en de trimtafel mocht (op eigen kosten €12.50) retour naar Witjes verzendhuis, zodat hij bekeken zou worden. Toen hij daar was aangekomen kreeg ik eerst het volgende commentaar: "Naar onze beoordeling is er geen sprake van een fabrieksfout, maar ondeskundig ( gewelddadig )gebruik van de trimtafel." Toen ik vermeldde dat ik niks fout had gedaan met de trimtafel werd mij gevraagd of ik honden zwaarder dan 50kg erop had gezet. Nee ook dit had ik niet gedaan, mijn teven zijn 45 kg.
Dan krijg ik van meneer Witjes zelf dit voorstel: "€ 75,- gratis uitzoeken in onze webshop.
€ 139,95 korting op een elektrische tafel. Deze is zeer geschikt voor een newfoundlander.Zeer degelijk.
€ 50,- retour op uw rekening, wanneer u het bovenstaande niet wilt. Wilt U geen gebruik maken van bovenstaande optie, dan verzoek ik U contact op te nemen met de geschillencommissie consumentenaangelegenheden, om uw situatie mbt de trimtafel voor te leggen.Wij zullen de uitspraak van de geschillencommissie respecteren, en opvolgen." Ik mag dus één van deze drie voorstellen uitkiezen. Zoals te zien is, compenseert dit totaal niet de €179 + €12.50verzendkosten die ik heb moeten betalen. Mocht ik niet in willen gaan op dit aanbod kan ik de geschillencommissie raadplegen. Omdat ik zo weinig mogelijk geld wil verliezen vraag ik extra info en een paar foto's over de electrische trimtafel omdat ik niet zomeer meer bij Witjes Verzendhuis wil bestellen. Ook geef ik aan dat ik het er totaal niet mee eens ben en dat ze meer verlies zullen leiden doordat ik geen positieve referenties meer zal geven. (ook mijn ouders niet, die hondenfokkers zijn en Witjes verzendhuis altijd aanprezen bij de pupkopers)Op lange termijn verliezen ze er dus op. Als laatste reactie krijg ik: "uw mening is duidelijk
Ik heb getracht U tegemoet te komen in Uw mening.
Uw gedachte blijft eenzijdig,en niet compromisvol.
Helaas. Ik trek mijn aanbod in." Heel vreemd terwijl ik nog steeds op extra info en foto's zit te wachten. Ik ga dus naar de geschillencommissie, zoals meneer Witjes had gezegd. Wat blijkt, daar staan ze helemaal niet ingeschreven, dus daar kan je helemaal geen klacht indienen. Als laatste heb ik ze een mailtje gestuurd, dat zolang er geen passende oplossing is gevonden, ik wel MIJN trimtafel terug wil, aangezien ik daarvoor betaald heb en zij er verder niets mee doen. Hier heb ik 0 reactie op gehad.
Mochten mensen samen met mij een klacht willen indienen, heel graag! mijn e-mailadres is [email protected]. Ik zou graag met zoveel mogelijk mensen eens naar radar ofzoiets dergelijks stappen om dit bedrijf te stoppen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht over Witjes Verzendhuis
-
Re: Klacht over Witjes Verzendhuis
Je hoeft toch niet naar een geschillencommissie, je kan ook naar de rechter!
of met een shovel door de zaak heen rijden, leuk om op Youtube te zetten..kokka schreef:Je hoeft toch niet naar een geschillencommissie, je kan ook naar de rechter!
wel eerst ff je eigen trimtafel aan de kant zetten. als hij al niet tegen een teef van 45 kilo kan...
Lijkt me geen probleem bij de kantonrechter, de 'vraag & antwoord' pagina's hangen aan elkaar van oneerlijke handelspraktijken.