hallo ik ben een verkoper en een klant als ik in de winkel iets vraag van ik wil het goed hebben en heb niet de juiste kleren aan .
dan gaan de verkopers eerst altijd uit van een aanbieding als ik dan zeg dat ik gewoon iets goed wil hebben dan kijkt men me eerst aan en dan begint het verhaal over nieuw in een andere context. als ik een klant in de winkel help vraag ik eerst info over hem of haar daar bazeer ik dan mijn produkt over wat ik hem of haar ga aanraden .
maar dat is dan meestal zo dat de klant toch liever de aanbieding neemt.
en gaat dan aan de overkant dat halen om vervolgens zijn klacht bij kasa, breekijzer , kat in de zak te leggen .
ik snap dat een ieder voor een euro duppie in de eerste rij wil zitten maar soms doet de klant het zich zelf aan dan vind ik niet dat je de winkel moet aan pakken maar het koop gedrag van de klant .
tensloten wordt er vaak genoeg gewaarschuwd en is de klant zelf verantwoordellijk voor zijn daden denk ik.
er is nu eenmaal geen giga aanbieding dat dan ook nog de kwalietijd heeft van een porche dat snapt denk ik een ieder
dus denk ik dat er best wel oplichters zijn en dat er nog mensen zijn die de straat nog niet hebben uitgevonden en dus niet weten wat er op de wereld loos is maar eerlijk we zijn niet degenen die oplichten maar we willen worden opgelicht en dat is dan wel erg overdreven .
maar daar komt het wel op neer
nog maals ik en ons bedrijf is er alleen op gespits om eerlijke
verkoop teplegen en eeneerlijke sevice maar de klant overdrijfd soms wel erg ik zou het leuk vinden dat daar ook eens aandacht wordt aan besteed.
helaas zal dat dan u kijkcijfers denk ik niet ten top doen stijgen maar het is dan ook een eerlijk progama.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klant wordt niet opgelicht maar wil opgelicht worden.
Re: klant wordt niet opgelicht maar wil opgelicht worden.
Jaco, ik wil niet vervelend doen hoor, maar wanneer jij verkoper bent, dan wil ik denk ik niet weten waar.
Ik zou namelijk niks van je willen kopen.
Je verhaal is nu al zo onduidelijk als wat, hoe wil je dan op een fatsoenlijke manier een klant adviseren?
Ik zou namelijk niks van je willen kopen.
Je verhaal is nu al zo onduidelijk als wat, hoe wil je dan op een fatsoenlijke manier een klant adviseren?
Re: klant wordt niet opgelicht maar wil opgelicht worden.
Tjongejonge, wat verkoop jij? Brillen aan blinden of zo? Neem je jezelf niet wat te serieus? Als ik jou was zou ik mezelf eerst eens een taalcursus verkopen. Pffffff