LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kodak batterijen via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kodakdeal

Kodak batterijen via Groupon

Ongelezen bericht door kodakdeal »

Wie heeft net als ik op 28 mei jl. 100 stuks batterijen besteld via:
http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... jen/415181

Na betaling, netjes de voucher gekregen en daarna de bestelling geplaatst via grouponreservations.nl
Tot op de dag van vandaag nooit de batterijen ontvangen!

Wie heeft ook gebruik gemaakt van de aanbieding en heeft wel de batterijen ontvangen?
Mailen met Teqport(leverancier van de batterijen) levert ook geen reacties meer op. Eerst antwoordde ze nog netjes, dat de verzending vertraging heeft opgelopen en nu reageren ze helemaal niet meer op mailtjes.

newmikey

Re: Kodak batterijen via Groupon

Ongelezen bericht door newmikey »

Nog steeds niet afgeleerd, dat Groupon?

hobby1

Ongelezen bericht door hobby1 »

newmikey schreef:Nog steeds niet afgeleerd, dat Groupon?
Laat horen, wat je bedoeld?

HenkvanPutten

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Ik denk dat hij bedoelt dat zaken doen met of via Groupon onverstandig is. Dat vind ik overdreven om te stellen: het merendeel van mijn deals verliep vlekkeloos. De moeilijkheid is wel dat het lastig blijkt in te schatten wat zal verlopen zoals je hoopt en wat helemaal niet. Dealkoop heeft bv. nooit op mijn mailcorrespondentie gereageerd. Maar opeens lag de bestelling er wel. In het onderwerp 'Roboduster via Groupon' geeft Maxiem (aan het begin van de draad) een aantal nuttige handvaten.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

hobby1 schreef:
newmikey schreef:Nog steeds niet afgeleerd, dat Groupon?
Laat horen, wat je bedoeld?
Gezien de 15 paginas met 289 posts, alleen al op de site van Tros Radar, die allemaal betrekking hebben op klachten over Groupon, zou je toch verwachten dat mensen zich wel drie keer bedachten voor ze nog iets met deze club deden?

Hier nog een lijstje:
http://www.klacht.nl/groupon-nl/

HenkvanPutten

He die site kende ik nog niet. Google komt er niet zo gauw zo lijkt.

Maar alleen al deze batterijendeal komt drie keer langs:
http://www.klacht.nl/groupon-nl/klacht/ ... l-betaald/
http://www.klacht.nl/groupon-nl/klacht/ ... ontvangen/
http://www.klacht.nl/groupon-nl/klacht/ ... -geleverd/
(En ook nog een andere batterijendeal:
http://www.klacht.nl/groupon-nl/klacht/ ... estelling/)

En klachten over wat ooit mijn nieuwe stofzuiger zou worden zijn er ook al meerdere van...

Groupon.nl

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Hi all,

Vervelend om te horen dat sommige van jullie geen batterijen hebben ontvangen. Er lijkt helaas iets mis te gaan bij een aantal leveringen.

We raden jullie aan contact op te nemen met ons via [email protected]. We gaan er dan voor zorgen dat de partner zsm de batterijen naar je opstuurt.

Met vriendelijke groet,
Marloes

Customer Support
Groupon

relais

Ongelezen bericht door relais »

Heb ook via de kodak deal batterijen besteld en nooit geleverd gekregen. Na het plaatsen van de bestelling ook nooit een bevestiging van Teqport gekregen, vond dit toen wel wat raar, maar dacht dat dit wellicht zo was om kosten te besparen voor Teqport om zo de deal ook voor hen interessant te houden.

Vandaag contact gehad met Groupon en ze gaan een mailtje sturen naar hun partner Teqport om om levering te vragen. Konden niet zeggen wanneer er geleverd gaat worden, wel op afzienbare termijn. Ben benieuwd.

Heeft de originele poster van dit bericht al een levering ontvangen?

kodakdeal

Ongelezen bericht door kodakdeal »

De originele poster heeft ook niks ontvangen.

Ik had echt verwacht, dat dit topic, vol zou stromen met klachten, van mensen die niks hebben ontvangen. Wat je ook zag bij die robudusters in dat andere topic.

Tot mijn grote verbazing ben jij die eerste die reageert, dat jij niks hebt ontvangen, terwijl die deal 2230 keer is verkocht! Zou het zo zijn, dat sommige mensen, die batterijen wél hebben ontvangen?

HenkvanPutten

179 euro of 25 euro is ook wel een verschil. Maar ik vermoed toch dat hier de meeste mensen hun batterijen wel ontvangen hebben. I.t.t. de Roboduster, die tot op heden nergens arriveerde (maar nu echt in aantocht schijnt!)

relais

Ongelezen bericht door relais »

Bij groupon werd mij vandaag verteld dat er meer problemen met de levering van Teqport batterijen waren. Ik verwacht wel dat er meerdere benadeelden zijn. Ik kreeg het nummer van de leverancier zodat ik ze eventueel zelf kon bellen, is een nummer in duitsland. Is wat lastig verhaal halen...

De bestelling uit mei leverde dus al problemen op, mijn bestelling is in de laatste week van juni geplaatst, ik verwacht wel meer klagers. maar ik denk dat niet iedereen dit forum heeft gevonden.

Groupon.nl

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Hi all,

Vervelend om te horen dat er nog steeds mensen zijn die hun batterijen niet hebben ontvangen. We hebben een nieuw systeem opgezet waardoor we er zeker van zijn dat iedereen die de batterijen nu nog niet heeft ontvangen, deze nu wel krijgt. Mail naar [email protected] en geef aan dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Nadat je mail in behandeling is genomen, ontvang je binnen 10 dagen het pakket.

Met vriendelijke groet,
Marloes

Customer Support
Groupon

damausje

Ongelezen bericht door damausje »

Echt super slecht, 3 mails en geen reactie gehad, toen maar gaan bellen, aardige dame die zou me terug mailen, niets op vernomen.

Na 1 week weer contact opgenomen, ik moest een mail naar een duits bedrijf sturen, ging er niet mee akkoord maar goed toch maar gedaan, kreeg meteen de mail terug, blijkt de website ook niet te online te zijn dus mailen had ook geen zin.
Weer bellen, jawel ik stond op een aparte lijst, 1x per week versturen ze de batterijen via een duitse post maatschapij, oke maar weer wachten.

Weer 3 weken later, nog niets, geen mail of iets, weer bellen, ze hebben een oplossing ze hebben iemand aangenomen voor het kodak probleem en krijg ze nu over 1 week.

Kortom als je niet belt dan kan je ze wel vergeten, stond dus niet op een lijst ze konden gelukkig wel mijn email vinden maar dit moet je zelf weer aangeven.

Het gaat mij niet om die 25 euro, dat is nog te verwaarlozen maar de service is echt bedroevend slecht, hou je klant op de hoogte maar nee je kan er zelf weken lang achteraan. Dit is mijn eerste ervaring met groupon en ook de laatste, heb het andere ook al afgeraden. Een bedrijf draait vooral om zijn klantenservice en die ontbreekt aan alle kanten.

Gesloten