| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koop niet bij oetker-pizza-fs.nl
Koop niet bij oetker-pizza-fs.nl
In november bestelde ik een blouse bij deze webwinkel. Ik betaalde via Ideal. Het bedrag was niet hoog (45 euro) maar de blouse heb ik nooit ontvangen. Wel heb ik van alles geprobeerd, maar er gebeurt niets. Iemand ervaring met deze webwinkel?
-
NeoDutchio
Re: Koop niet bij oetker-pizza-fs.nl
U kunt wel overal uw waarschuwing gaan dumpen, maar dit helpt niet. Nagenoeg elke dag worden mensen gewaarschuwd voor malafide Chinese webshops, maar toch blijft iedereen er kopen. Zodra het woordje korting valt vergeet men verder te lezen en besteld gewoon. Of het in uw geval nu een site is wat voorheen gebruikt werd voor pizza's, of aan accountensburo, reisburo, alles komt voorbij. Ook al zijn er zat berichten in de media verschenen waar op te letten bij het online bestellen, maar ook dit is tegen dovemansoren.
Maar goed, hopelijk helpt de verwerking bij u door uw verhaal online te gooien. Het geld bent u in ieder geval kwijt. Misschien wordt het alsonog geleverd, maar vaak nep of niet juist. En met een beetje pech komt de douane ool nog aan de deur.
Maar goed, hopelijk helpt de verwerking bij u door uw verhaal online te gooien. Het geld bent u in ieder geval kwijt. Misschien wordt het alsonog geleverd, maar vaak nep of niet juist. En met een beetje pech komt de douane ool nog aan de deur.
Dat kan niet. Dit soort webwinkels kunnen geen gebruik maken van iDEAL omdat zij niet in geschreven staan bij de KVK Nederland. En inderdaad, je kunt bij de webwinkel alleen met kredietkaart betalen. Nu hebben ze en je geld en de gegevens van je kredietkaart.Berka schreef:Ik betaalde via Ideal.
Wel heel dom op bij zo'n webwinkel te kopen.
En er gingen geen alarmbellen af toen u kleding ging kopen bij een webshop die "gevestigd" is op oetker-pizza-fs? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet snel mijn groente zou kopen bij een bedrijf dat zich "garagebedrijf jansen" noemt, of meubels bij "opticien de vries". Om maar wat voorbeelden te noemen. Jarenlang wordt er aan alle kanten gewaarschuwd voor het doen van aankopen op internet. NIet omdat je het niet moet doen, maar wel dat je op moet letten waar je zaken mee doet. En kleding kopen bij een website die doet vermoeden dat ze pizza's verkopen, zou toch wel een zeer duidelijk alarmsirene moeten doen afgaan.Berka schreef:In november bestelde ik een blouse bij deze webwinkel. Ik betaalde via Ideal. Het bedrag was niet hoog (45 euro) maar de blouse heb ik nooit ontvangen. Wel heb ik van alles geprobeerd, maar er gebeurt niets. Iemand ervaring met deze webwinkel?
Vaak betreft dit een verlopen website die niet verlengd is door de eigenaar en op die wijze "gekaapt" is door een malafide chinese aanbieder. Ik zou zeggen, veel succes.
Is dit serieus? Hoe trappen mensen hier in hemelsnaam in?
ja ik snap ook niet dat het serieus is. zo'n webadres, vol spelfouten (nieuwe artikelen voor march, huis ipv home).Berka schreef:In november bestelde ik een blouse bij deze webwinkel. Ik betaalde via Ideal. Het bedrag was niet hoog (45 euro) maar de blouse heb ik nooit ontvangen. Wel heb ik van alles geprobeerd, maar er gebeurt niets. Iemand ervaring met deze webwinkel?
geen fysiek adres, enz enz.
Als je hier besteld ben je toch wel een Oet(ker)l*l.
Geen idee. Maar nu moet ik rennen: mijn knäckebröd ligt klaar bij de failliete edelsmid.....Julie4444 schreef:Is dit serieus? Hoe trappen mensen hier in hemelsnaam in?
-
Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]