LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koop niks bij webkledingshop Sustilo!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Joska

Koop niks bij webkledingshop Sustilo!

Ongelezen bericht door Joska »

Ongeveer vier maanden geleden heb ik drie kledingitems gekocht bij de online webshop Sustilo.nl. Twee artikelen waren zo vertraagd in de levering dat ik die kon annuleren. Het derde item heb ik wel ontvangen. De maat klopte niet en de kwaliteit was waardeloos. De broek was eerder een large dan de bestelde small. Ik heb het artikel terug gestuurd naar een adres in Amsterdam. Ik kon geen geld terug krijgen alleen een tegoedvoucher. Als ik geld terug had willen hebben had ik het kledingstuk moeten terug sturen naar Turkije waar de fabriek zit. Ik besloot een ander artikel te bestellen met mijn tegoed in de hoop dat dit wel leuk zou zijn. Echter was ook dit item van slechte kwaliteit. dit maal besloot ik mijn item te versturen naar Turkije. Dit betekende wel extra verzendkosten. Nu willen ze wederom geen geld terug geven omdat ik met een tegoed heb betaald. Dit staat echter nergens in de voorwaarde. Na verschillende mails willen ze nog steeds geen geld terug geven!

De klantenservice is slecht, je kunt ze niet bellen alleen mailen! Ik raad iedereen af kleding daar te bestellen. Hebben er meer mensen nog slechte ervaringen met Sustilo? Ik weet dat er ooit een discussie op of de Radar site of de consumentenbond site is geweest. Indien er meer klachten zijn m.b.t. Sustilo wil ik graag kijken of we onze krachten kunnen bundelen. Misschien is er tevens een mogelijkheid dat Radar dit item meeneemt in een van de uitzendingen?

Toxopeus

Re: Koop niks bij webkledingshop Sustilo!

Ongelezen bericht door Toxopeus »

Je bent niet de enige die ontevreden is.
Plaats daar eens een berichtje met de link naar dit topic.
Misschien kan Karlijn van B iets voor je betekenen. :wink:

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Joska, een webwinkel is verplicht je geld terug te geven, een tegoed mag niet.
Deze toko handelt dus in strijd met de wet.

lemmersb

Ongelezen bericht door lemmersb »

Hallo,
Laatst gewijzigd door lemmersb op 18 apr 2011 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Snoozyqueen

Ongelezen bericht door Snoozyqueen »

Ik heb hier inmiddels nu ook problemen mee.

Afgelopen februari heb ik mijn 3e bestelling geplaatst ( vorige 2 bestellingen zijn gewoon goed gegaan), maar na 3 weken nog steeds niks ontvangen.
Gelijk een email gestuurd, kreeg ik een halfbakken antwoord terug dat de order nog niet compleet was, dus ik moest nog even geduld hebben.
Eind maart finally 1 item binnen, overige 2 zijn ineens niet meer leverbaar.
Zou ik eventueel een waardebon + gratis jurkje krijgen als ik dan iets wou bestellen, maar dat wil ik helemaal niet.
Ik wil gewoon mijn geld terug.

Inmiddels al 3 x het verzoek verstuurd om geld te retourneren, en nog steeds geen antwoord.
Ik ga het nog 1 x via de chat proberen, en dan hoop ik op antwoord! Zou nu wel een x fijn zijn!

Ze zijn ook super onduidelijk in hun e-mails. En het is hun plicht om geld te retourneren!
En dit was inderdaad mijn laatste keer. Geen Sustilo meer voor mij!

SRMB

Ongelezen bericht door SRMB »

Inmiddels heb ik bericht gehad van Sustilo, ik ben goed te woord gestaan en heb mijn geld teruggekregen.
Laatst gewijzigd door SRMB op 23 apr 2011 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Joska

Ongelezen bericht door Joska »

Inmiddels heb ik mijn geld terug ontvangen. Mijn zaak is dus opgelost en ben blij dat Sustillo fouten heeft erkent in mijn zaak. Ik ben uiteindelijke goed per mail te woord gestaan.

jellie20

Ongelezen bericht door jellie20 »

ik heb het zelfde probleem, ik heb de goodiebag juli besteld, ik ben in de maling genomen door het plaatje wat er bij stond en dat het een waarde was van 139,95 en voor 39,95 10 kledingstukken kon krijgen,,
ik dat dus meteen gedaan want op=op,,vervolgens kwam mijn vakantie dichterbij en had ik de goodybag nog steeds niet ontvangen, ik mailtje gestuurt wordt niet op gereageerd,,
naar 3maand kreeg ik dan eindelijk mijn goodiebag, ik super blij, maak ik het open, zit er allemaal troep in, gewoon slechte kwaliteit kleding allemaal thirtsjes wat je nog op een rommelmarkt niet zou gaan kopen,gewoon geen waarde van 139,95 en niks wat op plaatje stond!
ik contact met hun gezocht krijg geen reactie, ja in het engels maar goed in facebook en twitter is ook gewoon in nederlands dus ik verzoekte hun vriendelijk om ook gewoon in nederlands mij te atwoorden want ik kan geen goed engels,
antwoord daar op was nee!,
ik kwaad op facebook gezet waar dit wel niet op sloeg, vervolgens krijg ik een mailtje ja je kan je pakketje hier heen sturen,,
dus ik verzoekte hun ook om mijn geld terug te storten,
ik pakketje opgestuurd wat mij 6,75 koste,
vervolgens hoor ik niks van hun, ik mailtjes gestuurd en ja eindelijk kreeg ik 1 terug dat het pakketje was ontvangen en dat ik geen geld terug krijg maar een coupon,
daar ben ik het dus niet mee eens, vervolgens verwijst hij mij naar hun site waar staat bij goodybags geen geld terug, maar ja ik heb er inmiddels 3maand op gewacht dus volgens mij heb ik daadwerkelijk wel recht op geld terug,
vervolgens willen ze mij ook niet het terugstuur geld terugbetallen dus ben ik nu inmiddels 47euro kwijt aan hun!,
na een maand en 8mailtjes te hebben verstuurd ofzo heb ik het via twitter gedaan en toen werdt er wel op gereageert,
en krijg ik als antwoord ja mevrouw u krijgt dat niet waarop ik antwoord ik het schandalig vindt hoe zij met klanten omgaan!! en dat ik mijn geld terug wil!,
kreeg ik ter compresatie die 6,75 ook op een coupon!!

Ik ben echt razend! hoe zij de boel verneuken het is echt niet normaal! deze webshop moet stoppen!, ik heb nog veel meer klachten gelezen op een site en ik ben bang dat ik dus gewoon me geld kwijt ben!,
ik wou het er eerst bij laten zitten want ik voel me zoo machteloos, maar iemand tipte mij om radar of advocaat in te schakelen,,

ik heb hun gister nog gezegt, dat de termijn dat zij aanbieden op hun site waneer het pakketje zou geleverd moet worden overschreven is en ik denk dat ik dan gewoon recht heb op geld teruggave,

ik wil geen kleding bij hun kopen want het is van slechte kwaliteit en kapot enz enz, daarom wil ik toch nog een poging doen om me geld terug te krijgen,
ik ben ten einde raad helemaal omdat ze gewoon niet antwoorden op mails

Gesloten